از اجرای طرح شهید سلیمانی تا راه اندازی جمعه بازار میوه – اقطاع خبر

احمد نجفی رئیس اتحادیه صنف میوه و تره بار رفسنجان از جمله کاسب های منصف شهرستان است که همکاری در اجرای طرح شهید سردار حاج قاسم سلیمانی نمونه ای از اقدامات بارز وی است که با همکاری مغازه دارهای میدان میوه و تره بار انجام شده است.

به گزارش آرمان کرمان، در مدت یکساله مدیریت وی بر میدان میوه و تره بار رفسنجان تغییر اساسی و سامان یافتن وضعیت میدان مشهود است.

احمد نجفی رئیس اتحادیه صنف میوه و تره بار، گلفروشان، سبزی فروشان، آب میوه گیری ها و باسکول داران شهرستان رفسنجان، یکی از کاسبان منصف این شهرستان است که در اولین اقدام بعد از حضورش در میدان اخذ وجه ورودی را با هدف جلب رضایت مشتری جذف کرد و همکاری در اجرای طرح شهید سردار حاج قاسم سلیمانی نمونه ای از اقدامات بارز وی است که با همکاری مغازه دارهای میدان میوه و تره بار انجام شده است.

در این اقدام با همکاری بسیج هفته ای ۷۰۰ کیلو میوه و سبزیجات از میدان تدارک و میان خانواده های آسیب دیده از کرونا و نیازمند توزیع شده است.
کمک به خانواده های نیازمند همچنان در دستور کار میدان میوه و تره بار است و با کمک خیرین میدان هرچند وقت یکبار انجام می شود.

نجفی به خبرنگار ما می گوید: تلاش می کنم تا مردم از قیمت ها راضی باشند و برای این منظور سعی کردم از طرق مختلف میوه با قیمت مناسب در اختیار مردم قرار گیرد.

با مدیریت نجفی با توجه به شرایط کرونا و جلوگیری از تجمع مردم؛ خرده فروشی میدان تره بار نیز در این ایام راه اندازی شده تا مردم با خیال آسوده در فضای باز میوه خود را تهیه کنند.

رئیس اتحادیه صنف میوه و تره بار رفسنجان، از راه اندازی جمعه بازار میدان میوه و تره بار از روز ۱۴ فروردین خبر داد تا مردم میوه ارزان و البته با کیفیت خرید کنند و در صورت استقبال مردم در تمام ایام هفته این اقدام انجام می شود.

انتهای پیام/

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

رشد ۶۹ درصدی فضای ورزشی مدارس استان کرمان

رشد ۶۹ درصدی فضای ورزشی مدارس استان کرمان

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «اقطاع خبر» رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *