افتتاح سینما دیجیتال شهرستان بافت -اقطاع خبر

محمدرضا علیزاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان کرمان اظهار کرد: در این شرایط نیاز به کار فرهنگی داریم و با فعال کردن انجمن مفاخر شهرستان، مفاخر شهرستان را به نسل جوان معرفی کنیم که از ظرفیت‌شان برای شهرستان بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه در نظام اسلامی حرکت به سمت واگذاری امور به مردم در حوزه فرهنگ و هنر است، عنوان کرد: بالغ ‌بر ۷۰ موسسه فرهنگی و کانون مسجد در شهرستان بافت است که به ‌وسیله مردم اداره می‌شوند.

علیزاده با اشاره به زیرساخت‌های فرهنگی که در شهرستان بافت بعد از انقلاب ساخته ‌شده است، تصریح کرد: استان کرمان سال ۹۲ هفت سینما داشت که با برنامه‌ریزی انجام‌شده اکنون ۱۶ سینما و سالن نمایشی و سه سینما سیار دارد و صندلی‌های سینما افزایش دو برابری داشته است و در سینما دیجیتال بافت همان فیلم‌هایی که در پایتخت نمایش داده می‌شود، به نمایش در می‌آید.

مجتمع فرهنگی بافت باید تکمیل شود

صمدالله محمدی نماینده شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه هم با بیان اینکه ظرفیت‌های شهرستان بافت باید شکوفا شود، اظهار کرد: این شهرستان می‌تواند قطب تولید مباحث فرهنگی و اقتصادی شود.

وی با اشاره به اینکه امروزه ما باید هنر را در خدمت جوانان و نوجوانان با فرهنگ ایرانی و اسلامی قرار دهیم، افزود: مجتمع فرهنگی که در گذشته کلنگ‌زنی ‌شده و نیمه‌تمام مانده است، دولت پیگیر باشد و بخش خصوصی را بیاورد یا اعتبار بگذارد که تکمیل شود و مجتمع فرهنگی بافت با نگاهی متفاوت دیده شود.

مجید زنداقطاعی فرماندار شهرستان بافت گفت: باید انجمن نخبگان شهرستان بافت را راه‌اندازی کرده و از ظرفیت هنرمندان برای شهرستان استفاده کنیم.

 

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

در انتخابات اخیر، کدملی شهروندان در اختیار کسانی قرار داشته و می‌توانسته‌اند با آن رای بدهند/ وزیر کشور نمی خواهد شفاف سازی کند؟

از قانون جنجالی مجلس برای دومرحله ای کردن ثبت نام، ردصلاحیت چهره های شاخص، سکوت طولانی و کاملا مشکوک رئیسی برای دعوت مردم پای صندوق رای، دعواهای مجلس و وزارت کشور بر سر عزل معاون سیاسی این وزارتخانه، تلاشهای گسترده برای ازبین بردن انگیزه حضور احزاب و شخصیتهای موثر و... بخشی از این حاشیه هاست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *