۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » بردسیر
برترین‌های کنکور بردسیر تجلیل شدند
برترین‌های کنکور بردسیر تجلیل شدند

برترین‌های کنکور بردسیر تجلیل شدند

مدیر آموزش و پرورش بردسیر گفت: طی مراسمی از دانش‌آموزان بردسیری که امسال در کنکور سراسری موفق به کسب رتبه‌های برتر شدند، تجلیل شد. به گزارش خبرنگار گروه شهرستان‌های پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش بردسیر؛ از رتبه‌های برتر کنکور سراسری ۱۴۰۳ در مراسمی با حضور جمعی از […]



مدیر آموزش و پرورش بردسیر گفت: طی مراسمی از دانش‌آموزان بردسیری که امسال در کنکور سراسری موفق به کسب رتبه‌های برتر شدند، تجلیل شد.

برترین‌های کنکور بردسیر تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار گروه شهرستان‌های پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش بردسیر؛ از رتبه‌های برتر کنکور سراسری ۱۴۰۳ در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان شهرستان، مدیران و معلمان مدارس بردسیر تجلیل شد.

رضا پرتونیا گفت: دانش‌آموزان بردسیر در کنکور امسال خوش درخشیدند و با کسب رتبه‌های ممتاز راهی دانشگاه‌های برتر کشور شدند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بردسیر خاطرنشان کرد: امسال در رشته پزشکی تعداد ۱۰ نفر، پیرا‌پزشکی ۱۹ نفر، مهندسی ۳۵ نفر در دانشگاه‌های علم و صنعت تهران، شهید رجایی، شهید بهشتی، علم و صنعت اصفهان، دانشگاه فرهنگیان ۴۱ نفر، حقوق پنج نفر، روان‌شناسی چهار نفر، علوم سیاسی یک نفر دانشگاه علامه طباطبایی و مدیریت بانکی یک نفر دانشگاه خوارزمی تهران قبول شدند.

انتهای خبر/ شاه‌ حیدری‌پور


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*