برگزاری آزمون برون سپاری بخشی از خدمات اشتغال کمیته امداد استان کرمان

برگزاری آزمون برون سپاری بخشی از خدمات اشتغال کمیته امداد استان کرمان

یحیی صادقی گفت: با توجه به محدودیت هایی که در حوزه های مختلف به ویژه در حوزه نیروی انسانی داریم و از طرف دیگر با توجه به ظرفیت های بسیار بالایی که در بین خانواده های تحت حمایت وجود دارد به همین منظور برای نخستین بار بخشی از امور اشتغال کمیته امداد برون سپاری می شود.

برگزاری آزمون برون سپاری بخشی از خدمات اشتغال کمیته امداد استان کرمان

به گزارش اقطاع خبر؛ یحیی صادقی در بازدید از روند برگزاری آزمون برون سپاری بخشی از خدمات اشتغال کمیته امداد استان کرمان یکی از سرفصل های مهم کاری کمیته امداد را اشتغال و توانمندسازی خانواده های تحت حمایت و فرزندان آن ها دانست و گفت: با توجه به محدودیت هایی که در حوزه های مختلف به ویژه در حوزه نیروی انسانی داریم و از طرف دیگر با توجه به ظرفیت های بسیار بالایی که در بین خانواده های تحت حمایت وجود دارد به همین منظور برای نخستین بار بخشی از امور اشتغال کمیته امداد برون سپاری می شود. 

مدیر کل کمیته امداد استان کرمان ادامه داد: در این راستا یک فراخوان دادیم از بین گروه های مختلف، گروه های جهادی، دفاتر کاریابی و مراکز نیکوکاری افرادی که علاقمند هستند و تجربه ای در این زمینه دارند بخشی از کارهای اشتغال را به آن ها واگذار می کنیم. 

وی خاطرنشان کرد: طی دیروز و امروز در دو نقطه استان حدود ۳۱۶ نفر از علاقه مندان با توجه به فراخوانی که از قبل داده شده بود در این آزمون ها شرکت کردند که انشاءالله تعدادی از برادران و خواهرانی که در آزمون پذیرفته می شوند بعد از مصاحبه و گزینش بخشی از امور اشتغال این نهاد به آن ها واگذار می شود.

این مقام مسئول ابراز کرد: در زمینه های مختلف از جمله مشاوره، استعداد سنجی، نظارت بر اجرای طرح اشتغال از ابتدا آموزش هایی که داده می‌شود در حین اجراو نظارت بعد از اجرا و هم چنین راهبری و تضمین خرید محصولات یک پروسه است که افرادی که کار برون سپاری به آن ها واگذار می شود باید انجام دهند. 

مدیر کل کمیته امداد استان کرمان خاطرنشان کرد: من معتقدم با این اقدام تحولی در اشتغال استان کرمان ایجاد خواهد شد که امیدواریم تا پایان سال بتوانیم گزارش خوبی در حوزه اشتغال ارائه دهیم.

انتهای پیام /تاج الدینی

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

لاله‌زار سردترین ایستگاه سرد کشور

لاله‌زار سردترین ایستگاه سرد کشور

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته لاله‌زار با یک درجه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *