۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ویژه استان
تجمع هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی شهرستان کرمان برای حمایت از مردم فلسطین – راه آرمان کرمان
تجمع هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی شهرستان کرمان برای حمایت از مردم فلسطین – اقطاع خبر

تجمع هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی شهرستان کرمان برای حمایت از مردم فلسطین – اقطاع خبر

ذبیحی گفت: در راستای تجدید بیعت با سید الشهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی و در حمایت از مردم غزه و فلسطین، قهرمانان رشته اتومبیلرانی استان کرمان عصر امروز چهارشنبه ساعت ۱۷ در محل گلزار شهدا در جوار مزار آن شهید بزرگوار تجمع خواهند داشت.   مریم ذبیحی دبیر موسسه آرمان شهر کرمان در گفتگو با […]


ذبیحی گفت: در راستای تجدید بیعت با سید الشهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی و در حمایت از مردم غزه و فلسطین، قهرمانان رشته اتومبیلرانی استان کرمان عصر امروز چهارشنبه ساعت ۱۷ در محل گلزار شهدا در جوار مزار آن شهید بزرگوار تجمع خواهند داشت.

 

مریم ذبیحی دبیر موسسه آرمان شهر کرمان در گفتگو با اقطاع خبر، اظهار کرد:  مسابقه اتومبیلرانی اینستاگرامی توسط موسسه آرمان شهر کرمان و با همکاری هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی شهرستان کرمان، شهرداری کرمان و مرکز نیکوکاری رضوان برگزار می شود.

 

 

وی گفت: این مسابقه فردا پنجشنبه از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۳ عصر برگزار خواهد شد.

دبیر موسسه آرمان شهر کرمان افزود: این مسابقه در راستای حمایت از قهرمانان و ورزشکاران استان کرمان  و در جهت الگوسازی بومی برای جوانان و نوجوانان کرمان برگزار می گردد.

ذبیحی عنوان کرد: علاقمندان می توانند این مسابقه را در پیج اینستاگرامی به آدرس kermanutopia دنبال کنند.

دبیر موسسه آرمان شهرکرمان همچنین  افزود: در راستای تجدید بیعت با سید الشهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی و در حمایت از مردم غزه و فلسطین، قهرمانان رشته اتومبیلرانی استان کرمان عصر امروز چهارشنبه ساعت ۱۷ در محل گلزار شهدا در جوار مزار آن شهید بزرگوار تجمع خواهند داشت.

 

انتهای پیام/نامجو

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

1 + نوزده =