۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » کرمان
رضایتمندی ارباب رجوع اولویت اول دولت الکترونیک است
رضایتمندی ارباب رجوع اولویت اول دولت الکترونیک است

رضایتمندی ارباب رجوع اولویت اول دولت الکترونیک است

حمیده واعظی اولویت اول دولت الکترونیک و هوشمند سازی را رضایتمندی ارباب رجوع دانست و گفت: لازمه دولت الکترونیک، تجمیع و یکپارچه سازی و تعامل سازی فرایندها بین دستگاههای اجرایی است. به گزارش “اقطاع خبر” جلسه کارگروه توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی اداری استان امروز دهم مردادماه با حضور حمیده واعظی معاون توسعه مدیریت و […]


حمیده واعظی اولویت اول دولت الکترونیک و هوشمند سازی را رضایتمندی ارباب رجوع دانست و گفت: لازمه دولت الکترونیک، تجمیع و یکپارچه سازی و تعامل سازی فرایندها بین دستگاههای اجرایی است.

رضایتمندی ارباب رجوع اولویت اول دولت الکترونیک است

به گزارش “اقطاع خبر” جلسه کارگروه توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی اداری استان امروز دهم مردادماه با حضور حمیده واعظی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و الهامی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان برگزار شد و در خصوص بررسی استعلامات الکترونیکی بین دستگاهها و همچنین راهکارهای توسعه در سطح بالاتر پیشخوانهای خدمات دولت بحث و تبادل نظر شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گفت: اجرای ساز و کار دولت الکترونیک بین دستگاهها و هوشمند سازی اداری نیازمند مشخص شدن اعتبارات لازم و مشخص شده است که با پیگیری سازمان مدیریت و برنامه ریزی به نتیجه بهتری خواهد رسید. 

 واعظی در مورد رضایتمندی ارباب رجوع و استفاده بیشتر از دفاتر پیشخوان گفت: در حال حاضر ۲۸۰ دفتر پیشخوان فعال در استان وجود دارد که با توجه به شرایط کرونا و عدم حضور مراجعین به دستگاههای اجرایی فعالسازی بیشتر این دفاتر مهمترین بحث راهکار دولت الکترونیک و هوشمند سازی خواهد بود.
وی گفت: در دستگاهها کمیته های دولت الکترونیک وجود دارد که امیدواریم دستگاههای اجرایی با پیگیری لازم این کمیته ها را فعال تر سازند تا ارتباطات بین دستگاهی بهتر و موفق تر انجام شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان در مورد گسترده شدن پهنای باند مناطق دوردست نیز تاکید کرد و گفت: با استاندارد سازی درگاههای خدماتی و پیگیری آن دستگاهها  و تعیین منابع مالی معین توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی به نتیجه بهتری خواهند رسید. 
 الهامی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان نیز در این جلسه گفت: استان کرمان در مقابل استانهای همجوار پیشرفت خوب و سرمایه گذاری خوبی برای زیرساختها انجام داده است و گزارشات و مستندات خود را  در خصوص هوشمند سازی اداری و ارتقا آمادگی الکترونیکی ادارات ارایه کرده است.
انتهای پیام/امیر

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*