رضایتمندی ارباب رجوع اولویت اول دولت الکترونیک است

رضایتمندی ارباب رجوع اولویت اول دولت الکترونیک است

حمیده واعظی اولویت اول دولت الکترونیک و هوشمند سازی را رضایتمندی ارباب رجوع دانست و گفت: لازمه دولت الکترونیک، تجمیع و یکپارچه سازی و تعامل سازی فرایندها بین دستگاههای اجرایی است.

رضایتمندی ارباب رجوع اولویت اول دولت الکترونیک است

به گزارش “اقطاع خبر” جلسه کارگروه توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی اداری استان امروز دهم مردادماه با حضور حمیده واعظی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و الهامی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان برگزار شد و در خصوص بررسی استعلامات الکترونیکی بین دستگاهها و همچنین راهکارهای توسعه در سطح بالاتر پیشخوانهای خدمات دولت بحث و تبادل نظر شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گفت: اجرای ساز و کار دولت الکترونیک بین دستگاهها و هوشمند سازی اداری نیازمند مشخص شدن اعتبارات لازم و مشخص شده است که با پیگیری سازمان مدیریت و برنامه ریزی به نتیجه بهتری خواهد رسید. 

 واعظی در مورد رضایتمندی ارباب رجوع و استفاده بیشتر از دفاتر پیشخوان گفت: در حال حاضر ۲۸۰ دفتر پیشخوان فعال در استان وجود دارد که با توجه به شرایط کرونا و عدم حضور مراجعین به دستگاههای اجرایی فعالسازی بیشتر این دفاتر مهمترین بحث راهکار دولت الکترونیک و هوشمند سازی خواهد بود.
وی گفت: در دستگاهها کمیته های دولت الکترونیک وجود دارد که امیدواریم دستگاههای اجرایی با پیگیری لازم این کمیته ها را فعال تر سازند تا ارتباطات بین دستگاهی بهتر و موفق تر انجام شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان در مورد گسترده شدن پهنای باند مناطق دوردست نیز تاکید کرد و گفت: با استاندارد سازی درگاههای خدماتی و پیگیری آن دستگاهها  و تعیین منابع مالی معین توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی به نتیجه بهتری خواهند رسید. 
 الهامی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان نیز در این جلسه گفت: استان کرمان در مقابل استانهای همجوار پیشرفت خوب و سرمایه گذاری خوبی برای زیرساختها انجام داده است و گزارشات و مستندات خود را  در خصوص هوشمند سازی اداری و ارتقا آمادگی الکترونیکی ادارات ارایه کرده است.
انتهای پیام/امیر

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

لاله‌زار سردترین ایستگاه سرد کشور

لاله‌زار سردترین ایستگاه سرد کشور

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته لاله‌زار با یک درجه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *