۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ويژه‌های خبری
«فدائیان عدالت» ایستاده برای رفع محرومیت
«فدائیان عدالت» ایستاده برای رفع محرومیت

«فدائیان عدالت» ایستاده برای رفع محرومیت

مسئول گروه جهادی فدائیان عدالت عملکرد این گروه جهادی در فصل تابستان را تشریح کرد. حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا فراهانی در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ گفت: برخی از فعالیت‌های ما در گروه جهادی فدائیان عدالت به‌صورت مستمر است که دائم در طول سال این فعالیت‌ها را انجام می‌دهیم. مسئول گروه جهادی […]


مسئول گروه جهادی فدائیان عدالت عملکرد این گروه جهادی در فصل تابستان را تشریح کرد.

«فدائیان عدالت» ایستاده برای رفع محرومیت

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا فراهانی در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ گفت: برخی از فعالیت‌های ما در گروه جهادی فدائیان عدالت به‌صورت مستمر است که دائم در طول سال این فعالیت‌ها را انجام می‌دهیم.

مسئول گروه جهادی فدائیان عدالت ادامه داد: هر دو هفته یک‌بار فراخوان برای بررسی مشکلات مختلف مردم این فراخوان انجام می‌شود که بسیاری از اوقات مشکلات مالی، درمانی، تعمیر لوازم خانه، ساخت و ساز در این فراخوان‌ها مطرح می‌شود و ما در زمینه مشکلات مردم اقدام می‌کنیم.

وی ابراز کرد: یک بخش دیگر فعالیت ما در زمینه برگزاری اردوی جهادی است که با همکاری گروه جهادی فدائیان رهبر اردو چهار روزه در شهریورماه در شهرستان عنبرآباد برگزار کردیم و برنامه‌های فرهنگی در چهار روستا عبدالله‌آباد، حجت‌آباد و دیگر روستاها اجرا شد.

فراهانی برپایی ایستگاه صلواتی، پخت و توزیع غذا، برگزاری کلاس آموزشی تحصیلی برای دانش‌‌آموزان، برنامه‌های ورزشی، برگزاری برنامه عزای اهل‌بیت علیهم‌السلام در اواخر ماه صفر در شهرستان‌های رودبار جنوب و کهنوج، برگزاری برنامه جاماندگان اربعین را از دیگر برنامه‌های انجام شده به‌همت گروه جهادی فدائیان عدالت در فصل تابستان برشمرد.

مسئول گروه جهادی فدائیان عدالت خاطرنشان کرد: اعزام زائر اولی‌ها به کربلای معلی از شهرستان‌های رودبار جنوب و دیگر شهرستان‌ها جنوبِ استان انجام شد.

انتهای خبر/م


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

شش − 1 =