۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ویژه استان
فولاد زرند افتتاح شد – راه آرمان کرمان
فولاد زرند افتتاح شد – اقطاع خبر

فولاد زرند افتتاح شد – اقطاع خبر

مجتمع فولادسازی شرکت فولاد زرند ایرانیان به ظرفیت سالانه ۱.۷ میلیون تن شمش فولادی، به مرحله تولید رسید. به گزارش آرمان کرمان ، طرح فولاد زرند علاوه بر امکان تولید محصولات صادراتی مطابق با استانداردهای جهانی ، زمینه اشتغال بکار بیش از ۲ هزار نفر را بصورت مستقیم فراهم کرده است. بهره گیری از فناوری […]


مجتمع فولادسازی شرکت فولاد زرند ایرانیان به ظرفیت سالانه ۱.۷ میلیون تن شمش فولادی، به مرحله تولید رسید.

به گزارش آرمان کرمان ، طرح فولاد زرند علاوه بر امکان تولید محصولات صادراتی مطابق با استانداردهای جهانی ، زمینه اشتغال بکار بیش از ۲ هزار نفر را بصورت مستقیم فراهم کرده است.

بهره گیری از فناوری کوره بلند با هدف کاهش فشار بر شبکه های گاز وبرق کشور از نکات برجسته این طرح عظیم است وبا استفاده از این فناوری ضمن تامین انرژی مورد نیاز از طریق ذغالسنگ و کک متالوژی ظرفیت تولید فولاد هم افزایش می یابد.

با حضور ویدئوکنفرانسی رئیس جمهور امروز علاوه بر طرح فولاد زرند با ظرفیت سالانه ۱.۷ میلیون تن شمش فولادی، کاتد مس شهر بابک به ظرفیت سالانه ۵۰ هزار تن به روش باکتریا تانک لیجینگ نخستین بار در دنیا، تجهیز ناوگان عملیات معدنی با ظرفیت ۱۰۰ میلیون تن در سال، مجتمع تولید آهک و دولومیت با ظرفیت ۴۰۰ هزار تن در سال، خنک‌سازی کک متالورژیِ به روش خشک با ظرفیت ۸۰۰ هزار تن در سال برای نخستین بار در کشور با مجموع ارزش سرمایه‌گذاری ۴۰ هزار میلیارد تومان افتتاح می شود.

انتهای پیام/زرند

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

1 × سه =