مردمی بودن  رئیس جمهور، تلاش شبانه روزی و جهادی  برای غلبه بر کمبودها/ دولت سیزدهم  نیاز به نیروهای جهادی و انقلابی دارد

مردمی بودن رئیس جمهور، تلاش شبانه روزی و جهادی  برای غلبه بر کمبودها/ دولت سیزدهم  نیاز به نیروهای جهادی و انقلابی دارد


به گزارش اقطاع خبر؛ آیین عبادی سیاسی نمازجمعه در برخی شهرستانهای کرمان برگزار شد.

امام جمعه رابر: مردمی بودن یعنی تلاش شبانه روزی و جهادی  برای غلبه بر کمبودها

حجت الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی امام جمعه رابر در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته، با اشاره به مراسم سیزدهمین تنفیذ ریاست جمهوری و تحلیف رئیس جمهور  گفت: سیزدهمین تنفیذ  ریاست جمهوری که در فضایی آکنده از معنویت و صفا برگزار شد، سخنان آیت الله رئیسی در این مراسم با قوت و صلابت توأم با تواضع و ادب انجام شد .

وی اظهار کرد:  مهمترین بخش  سخنان رئیس جمهور تاکید بیانیه گام دوم انقلاب و پافشاری بر تحقق آرمان های انقلاب اسلامی و ارزش های انقلابی و حرکت در این مسیر با شعارهای ما می توانیم بود که مورد توجه و تحسین رهبر انقلاب قرار گرفت .

امام جمعه رابر با بیان اینکه بیانات رهبر دارای نکات مهم و راهگشا بود این بیانات در سه بخش قابل تبیین  است گفت :  اهمیت و عظمت حضور مردم در انتخابات بود رهبر عظیم الشأن  انقلاب از مشارکت پرشور مردم ، علیرغم همه فضاسازی های دشمن و عوامل داخلی دشمن برای تحریم انتخابات و شرایط دشوار کشور تقدیر و تشکر کرد .

وی بخش دوم بیانات  رهبری را  جابجایی قدرت و فرصت های آن  خواند افزود:  انتقال قدرت در کشور از سویی امید آفرین و نشاط بخش است و از سوی دیگر فرصت دقت و تأمل و درس آموزی و عبرت آموزی از نقاط قوت و ضعف دولت گذشته است.

امام جمعه شهرستان رابر با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری اذعان کرد: شعار مردمی بودن باید در واقعیت هم محقق شود مردمی بودن یعنی به معنای واقعی کلمه ۴۳سال است  مردم  به ویژه محرومان و مستضعفان ، پای  این انقلاب و آرمان هایش ایستاده اند .

وی ادامه داد : مردمی بودن یعنی تلاش شبانه روزی و جهادی  برای غلبه بر کمبود هاست.

خطیب جمعه رابر گفت: مردمی بودن بدون مبارزه با فساد معنای درستی نخواهد یافت  دولت سیزدهم  هم مردمی می ماند و هم با فساد مبارزه خواهد کرد  .

وی خاطر نشان کرد : دولت سیزدهم  نیاز به نیروهای جهادی و انقلابی دارد با اخبار خوش نیروهای جهادی دلسوزان انقلاب هفته آینده  بر کرسی وزارت تکیه خواهند زد.

امام جمعه نگار: معیشت و اقتصاد مردم اولویت اول رئیس جمهور 

حجت الاسلام وحید مهری امام جمعه نگار،ضمن آرزوی توفیق خدمت و جلب توجهات حضرت ولی عصر عج برای جناب حجت الاسلام رئیسی گفت: در مراسم تنفیذ و تحلیف ریاست جمهوری آنچه که مورد توجه است مردمی بودن و مردمی ماندن دولت جدید است.

وی افزود: مردمی بودن و مردمی ماندن یکی از اصول انقلاب اسلامی و یادگار امام راحل است و به معنای واقعی کلمه یعنی رئیس جمهور منتخب الان رئیس جمهور همه ی مردم ایران است و باید این شعار را در دولت خود محقق کند.

حجت الاسلام مهری تصریح کرد: اولویت اول رئیس جمهور جدید باید معیشت و اقتصاد مردم باشد چون مردم در این زمینه دچار مضیقه و رنج هستند و باید ایشان با تکیه بر توانایی های داخلی و مردم به خصوص اعتماد به جوان ها در جهت پیشرفت و آزادی و عزت ایران اسلامی که مسیر اصلی انقلاب است گام بردارد.

 امام جمعه انار: یکی از ویژگی های بسیار خوب رئیس جمهور مردمی بودن است

حجت الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان انار در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: در طول یک سال و نیم گذشته عناصر ضد دین، تکفیری‌ها و وهابی‌ها مناسبتهای دینی را مورد هجمه قرار دادند ولی مردم و نخبگان جامعه با مواجهه هوشمندانه و عقلاتی توطئه دشمن را ناکام گذاشتند.

وی افزود :دشمنان می‌خواهند جبهه سلامت و جبهه معنویت را مقابل هم قرار دهند.

خطیب جمعه شهرستان انار اذعان کرد:یکی از ویژگی‌های بسیار خوب آیت الله رئیسی رئیس جمهور جدید مردمی بودن ایشان است که مورد تحسین رهبر انقلاب اسلامی قرار گرفت .

حجت الاسلام منتظری افزود:نهایت انتظارات و توقعات امام و امت اسلامی از رئیس جمهور همین مردمی بودن و مردمی ماندن است .

وی در ادامه خطبه ها به حمله به کشتی تجاری اسرائیلی اشاره کرد و افزود:اخیراً رژیم صهیونیستی و آمریکا و انگلیس بعد از حمله به کشتی اسرائیلی، بدون هیچ مدرک و سندی به رجز خوانی و اتهام زنی علیه جمهوری اسلامی ایران پرداختند.

امام جمعه شهرستان انار تصریح کرد:تهدیدات رژیم غاصب اسرائیل و آمریکا و انگلیس بیشتر جنبه نمایشی دارد ولی البته باید بدانند هرگونه حرکت احمقانه در پاسخ به حمله ای که معلوم نیست از کجاست یقیناً با پاسخ سخت و پشیمان کننده ایران اسلامی مواجه خواهد شد.

امام جمعه بردسیر :حرکت رو به جلو ایران در بحث دفاعی و موشکی

حجت الاسلام علی اکبر کرمانی امام جمعه بردسیر در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: در هفته گذشته شاهد سریالی از رزمایش های متنوع از ارتش سرافراز و سپاه مقتدر ایران در منطقه بودیم و شاهد بزرگترین رزمایش پهبادی غرب آسیا توسط ارتش و رونمایی از شهر موشکی در حاشیه خلیج فارس توسط سپاه بودیم.

وی افزود: برگزاری این رزمایش ها پیامهایی برای مردم ما و منطقه و دنیا دارد و برخلاف تصور کسانی که اجرای این رزمایش ها را هزینه بر می دانند این رزمایش ها سرمایه گذاری است.

حجت الاسلام کرمانی گفت: تامین امنیت و معیشت مردم از پیامدهای برگزاری این رزمایش ها است چرا که معیشت پایدار در گرو امنیت پایدار و بادوام است.

وی افزود: این رزمایش ها ارعاب آور برای دشمنان و اعتماد آفرین برای دوستان است و قدرت بازدارندگی دارد.

امام جمعه بردسیر تاکید کرد: ما در بحث دفاعی و موشکی همواره رو به جلو حرکت کردیم و متوقف نشده ایم و این نشان از اقتدار ما در قدرت دفاعی است.

وی ضمن اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره ممنوعیت واکسن های آمریکایی و انگلیسی و فرانسوی تاکید کرد: رهبر انقلاب با اصل واکسیناسیون و حتی واردات واکسن مشکلی ندارند ایشان به دلیل سابقه کشورهای ذکر شده هوشمندانه این ورود را ممنوع کردند زیرا این کشورها قبل از این بارها دشمنی و عداوت خود را ثابت کرده اند.

انتهای پیام/نامجو http://armanekerman.ir/vdcbzgb8wrhb50p.uiur.html


درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

رشد ۶۹ درصدی فضای ورزشی مدارس استان کرمان

رشد ۶۹ درصدی فضای ورزشی مدارس استان کرمان

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «اقطاع خبر» رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *