۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » کرمان
کرمان میزبان جشنواره موسیقی نواحی
کرمان میزبان جشنواره موسیقی نواحی

کرمان میزبان جشنواره موسیقی نواحی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان گفت: جشنواره موسیقی نواحی منطقه‌ای، آبان‌ماه در کرمان برگزار می‌شود. به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی«اقطاع خبر»؛ محسن روحی گفت: آبان‌ماه میزبان جشنواره موسیقی نواحی منطقه‌ای در کرمان خواهیم بود؛ این جشنواره در چهار منطقه کشور برگزار می‌شود، که یکی از این مناطق استان کرمان است. وی افزود: […]


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان گفت: جشنواره موسیقی نواحی منطقه‌ای، آبان‌ماه در کرمان برگزار می‌شود.

کرمان میزبان جشنواره موسیقی نواحی

به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی«اقطاع خبر»؛ محسن روحی گفت: آبان‌ماه میزبان جشنواره موسیقی نواحی منطقه‌ای در کرمان خواهیم بود؛ این جشنواره در چهار منطقه کشور برگزار می‌شود، که یکی از این مناطق استان کرمان است.

وی افزود: موسیقی نواحی، بخشی از هویت فرهنگی، آداب‌ و رسوم ما است و در حوزه شنیداری سعی می‌کنیم که در حافظه مردم آن را تقویت کنیم، تا نسل به نسل منتقل شود و بدین منظور جشنواره موسیقی نواحی ملی را سال‌ها در کرمان میزبانی می‌کنیم.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: جشنواره استان به این‌ علت راه‌اندازی شد؛ چراکه در جشنواره ملی معمولاً یک یا نهایتاً دو گروه از کرمان امکان اجرا داشت و بسیاری از گروه‌های استانی امکان حضور در جشنواره ملی را نداشتند؛ بنابراین به دلیل اینکه مردم بیش‌تر با حوزه موسیقی نواحی آشنا شوند و هنرمندان بیش‌تری هم در جشنواره شرکت کنند، جشنواره موسیقی نواحی استانی در بافت راه‌اندازی شد.
 
وی بیان کرد: اولین دوره این جشنواره بیش از ۱۶ سال پیش، تعطیل شده بود که در دو سال گذشته سعی کردیم دوباره جشنواره موسیقی نواحی را راه‌اندازی کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتهای خبر/کارگرزاده 


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

18 − 13 =