آئین تجلیل از خبرنگاران منادی وحدت در ایام دهه فجر

آئین تجلیل از خبرنگاران منادی وحدت در ایام دهه فجر

پیش از ظهر امروز از کلیه خبرنگاران فعال کمیته اطلاع رسانی ستاد دهه فجر، توسط رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و رئیس صدا و سیمای مرکز کرمان تجلیل به عمل آمد.

آئین تجلیل از خبرنگاران منادی وحدت در ایام دهه فجر

به گزارش اقطاع خبر؛ پیش از ظهر امروز آئین تجلیل از خبرنگاران فعال کمیته اطلاع رسانی ستاد دهه فجر با حضور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان در سالن کنفرانس صدا و سیمای مرکز کرمان برگزار شد.

احمد علی رمضانی رییس کمیته اطلاع رسانی دهه فجر در ابتدای این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، با اشاره به اینکه این جلسه را در طلیعه ماه شعبان به فال نیک می گیریم، اظهار کرد: امسال مراسمات دهه فجر توسط رسانه ها به خوبی پوشش داده شد.

وی همچنین به برنامه های صدا و سیما در اعیاد  شعبانیه تا پایان ماه رمضان اشاره کرد و گفت: امسال سعی داریم اعیاد شعبانیه را با رویکرد جدید اجرا کنیم، همچنین برنامه احیا نیمه شعبان را در رادیو خواهیم داشت.

رئیس صدا و سیمای مرکز کرمان، برنامه سحر نزدیک است، بهشت پنهان، گل صدا و عید عاشقان را از جمله برنامه های رادیو  و پخش هوای تازه، شب های بهاری، روز و شام نیمه شعبان را از جمله برنامه های سیمای کرمان عنوان کرد.

علی رمضانی عنوان کرد: همچنین امسال از ظرفیت مداحان، شاعران و کارشناسان مذهبی جهت معرفت‌افزایی در این ایام به طور ویژه استفاده شده است.

وی بیان کرد: از اول فروردین تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ صدا و سیمای مرکز کرمان با پخش برنامه های هوای تازه، بهار همدلی و سریال شاد مناسبتی ویژه سیما و بهار توی رای، خوش یهتین، ای پسینی و پخش موسیقی آوادون ویژه سال از صدای مرکز کرمان پخش خواهد شد.

رئیس کمیته اطلاع رسانی دهه فجر همچنین از انتشار و پخش کلیپ های کوتاه، سری جدید انیمیشن دولخ، مزن جوش در فضای مجازی خبر داد.

علی رمضانی افزود: برنامه های سحر و افطار در ایام شعبانیه تا پایان ماه مبارک رمضان، از جمله ویژه برنامه هایی هستند که از صدای و سیما پخش خواهند شد.

وی تصریح کرد: با نظر سنجی های به عمل آمده ۵۸ درصد سیما مخاطب داشته و ۳۴ درصد در رادیو که متاسفانه در رادیو ۳ درصد نسبت به سال های گذشته افت داشتیم اما در میانگین کشور هنوز جلو  هستیم.

شرکت ۱۵ هزار خودرو با پویش پرچم در روز ۲۲ بهمن

سپس حسین انجم شعاع رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن تقدیر از برگزار  کنندگان این جلسه و تبریک اعیاد شعبانیه، با اشاره به اینکه کار رسانه کار بسیار ارزشمندی است، اظهار کرد: فعالیت‌هایی که انجام می‌شود اگر رسانه‌ای نشود بازخوردی که باید داشته باشد را ندارد.

وی با تاکید بر اینکه دهه فجر امسال به خوبی برگزار شد، اذعان کرد: راهپیمایی روز ۲۲ بهمن با همت رسانه ها به صورت خودرویی انجام شد و نزدیک به ۱۵ هزار خودرو با پویش پرچم شرکت کردند.

رئیس ستاد دهه فجر در انتها از کلیه اصحاب رسانه و خبرنگارانی که در تمامی مراسم و ایام دهه فجر شرکت داشتند و به خوبی مراسم و مناسبت ها را پوشش دادند تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/نامجو

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

اهدای ۲ هزار سری جهزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد کرمان

اهدای ۲ هزار سری جهزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد کرمان

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: رزمایش ملی اهدای ۴۲ هزار جهیزیه به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *