آیین‌ معارفه رئیس اداره پست شهرستان ارزوئیه

آیین‌ معارفه رئیس اداره پست شهرستان ارزوئیه

باحضور رضا اسماعیل کاخ فرماندار شهرستان ارزوئیه جلسه تکریم و معارفه روئسای قدیم و جدید اداره پست شهرستان ارزوئیه در محل فرمانداری برگزار و در این مراسم از زحمات منظری توکلی تجلیل و علی حاتمی رضوانی به عنوان سرپرست جدید اداره پست ارزوئیه منصوب شد.

آیین‌ معارفه رئیس اداره پست شهرستان ارزوئیه

به گزارش اقطاع خبر از ارزوئیه ، در جلسه ای که با حضور رضا اسماعیل کاخ فرماندار در محل فرمانداری ارزوئیه برگزار شد ، علی حاتمی رضوانی به عنوان مسئول جدید پست شهرستان ارزوئیه معرفی و از زحمات و خدمات منظری توکلی رئیس سابق اداره پست شهرستان تقدیر شد.

در این جلسه رضا اسماعیل کاخ فرماندار ارزوئیه افزود: انشاء الله مسئول جدید بتواند در سمت جدید بعنوان مسئول پست شهرستان با بکارگیری پیشنهادات و بهره گیری از قوانین و مقررات رایج پستی در این حوزه خدمات لازم و کافی را به شبکه پستی شهرستان ارائه نماید.

رضا اسماعیل کاخ با بیان این موضوع که زمان در انجام تمامی مراحل خدمات پستی شاخص بسیار مهمی است گفت: در صورت توجه به این موضوع و تلفیق آن با کیفیت می توان به اهداف تعیین شده که مهمترین آن رضایت مردم هست رسید.

وی افزود: پست شهرستان ارزوئیه باید در برنامه های آتی خود، به بهره گیری از فرآیند های الکترونیکی در ارائه خدمات بهینه به مردم در راستای ایجاد تسهیلات برای مشتریان و کاهش هزینه ها توجه بیشتری نماید.

انتهای پیام / جواد بختیاری زاده

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

سد زردشت؛ بلاتکلیفی 14 ساله در سایه کم‌آبی شدید – #توسعه_بافت در انتظار عملیات احیا

شهرستان بافت که زمانی به عنوان جواهری سبز در قلب کرمان می‌درخشید، اکنون با توقف پروژه سد زردشت و بحران عمیق کم‌آبی، در آستانه فراموشی چشم‌انتظار معجزه‌ای برای بازگشت به دوران شکوفایی است. با گذشت 14 سال، آیا زمان آن نرسیده که مسئولین به فریاد این طلای سبز پاسخ دهند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *