اتحاد شیعه و سنی، فتنه گروهک های تروریستی را شکست می دهد/ لزوم برخورد قاطع با تحریک کنندگان به اغتشاش

اتحاد شیعه و سنی، فتنه گروهک های تروریستی را شکست می دهد/ لزوم برخورد قاطع با تحریک کنندگان به اغتشاش

احمد علی مقدم گفت: از مجاری قضایی کشور می خواهیم با مجازات عوامل نا امنی، بدون هیچ اغماضی با سرکردگان این اغتشاشات و جریانهای محرک و دروغ پراکنی که از شبکه های سعودی خط می گیرند، برخورد کند.

اتحاد شیعه و سنی، فتنه گروهک های تروریستی را شکست می دهد/ لزوم برخورد قاطع با تحریک کنندگان به اغتشاش

احمد علی مقدم در گفتگو با اقطاع خبر؛ با محکومیت حمله تروریستی اخیر در زاهدان و شهادت تعدادی از پاسداران، اظهار داشت: شهادت این پاسداران جان بر کف و شهدای امنیت را محضر امام زمان (عج) و نایب برحقشان مقام معظم رهبری، خانواده های معظم شهدا و ملت شهید پرور ایران اسلامی، تبریک و تسلیت عرض می کنم اما این گروهک های تروریستی و حامیانشان بدانند که بزودی حتما پاسخ این اقدام وحشیانه و ناجوانمردانه خود را خواهند گرفت.
 

وی گفت: برخی سلبریتی ها و سیاسیون فرصت طلب ایرانی با همراهی شبکه های سعودی_انگلیسی و تجزیه طلبان به بهانه فوت تلخ مهسا امینی، گشت ارشاد و آزادی و با تحریک گروهک تروریستی جیش الظلم، مردم را دعوت به نا امنی و اغتشاش می کنند اما بدانند که این فتنه هم با یاری خدا و بصیرت مردم ولایی باری دیگر نقش بر آب خواهد شد.
 
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان با تاکید بر اینکه سپاه خواب را از دشمنان گرفته و خاری در چشم آنها شده است، افزود: گروهک های تکفیری و تجزیه طلب از خدا بی خبر و اشرار مسلح سیستان و بلوچستان با تحریک مردم و تحت فشار گذاشتن بزرگان اهل تسنن و همچنین با حمله به مغازه ها و اموال عمومی و کلانتری ها بدنبال اغراض سیاسی، درگیری و ایجاد تلفات گسترده و ایجاد آشوب و اغتشاش در زاهدان هستند اما اتحاد شیعه و سنی این هدف آنها را با شکست مواجه می کند.
 
مقدم بیان کرد: اهل سنت لازم است مثل همیشه که هوشیار بودند این بار هم فریب تحریکات دشمن غدار را نخورند و برادران مسلمان باید به کوری چشم دشمنان، وحدت همیشگی بین شیعه و سنی را حفظ کنند چراکه عده ای به ظاهر مسلمان اما درحقیقت داعشی و تکفیری، قصد برهم زدن اتحاد شیعه و سنی را دارند.
 
وی با اشاره به اینکه خون پاک این شهیدان شتاب بیشتری به حرکت پیشرفت و سربلندی ایران اسلامی می دهد، مطرح کرد: دشمنان ما و حامیان این گروهک های تروریستی بدانند ملت فهیم و بابصیرت ما هیچ گاه فریفته آنها نخواهد شد و این عده کمی از مردم ناآگاه، سلبریتی ها و خواص خودفروخته ای هم که با آنان همراهی می کنند و صدای دشمن شده اند، هیچ کاری نمی توانند انجام دهند بلکه فقط دشمنی خودشان را به نظام جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه ثابت می کنند. 
 
وی تاکید کرد: دشمنان ما و رژیم جعلی اسرائیل به هیچ وجه توان و جرات رویارویی نظامی با ایران را ندارند و بیش از۴۰ سال است که نتوانسته اند در مقابل ایران قد علم کنند و بطور مستقیم وارد جنگ نظامی با ایران شوند لذا با ترور دانشمندان و مدافعان و سپاهیان ما، فقط سعی بر متوقف کردن جریان مقاومت دارند اما سپاه پاسداران بزودی پاسخ و تاوان این شرارت دشمنان را سخت خواهد داد و انتقام سخت تری از آنها می گیرد.
 
این فعال سیاسی ابراز کرد: دشمنان خارجی و نفوذیان داخلی و همچنین رسانه های غربی، عبری وعربی خیال خام اینکه ایران همانند سوریه دچار جنگ داخلی و ناامنی شود را باید به گور ببرند لذا ملت بصیر ما باید با آگاهی دوچندان به هوش باشند و و از فتنه و اغتشاش سرکردگان نوکر اسرائیل و امریکا دوری کنند و با “جهاد تبیین” دیگرانی را که ناخواسته یا جاهلانه همراه این جماعت خودفروخته شده اند را آگاه سازند.
 
مقدم با بیان اینکه موشک های سپاه خواب را از چشمان دشمنان خواهد گرفت، گفت: تجزیه طلبان بدانند که سپاه جمهوری اسلامی ایران همانطوری که مواضع تجزیه‌طلبان را در شمالغرب موشک باران و نابود کرد بزودی برخوردی قاطع با این گروهک های تکفیری می کند و بحول الهی انتقام بسیار سختی در انتظار آنها خواهد بود.
 
دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان در پایان خاطر نشان کرد: از مجاری قضایی کشور می خواهیم با مجازات عوامل نا امنی، بدون هیچ اغماضی با سرکردگان این اغتشاشات و جریانهای محرک و دروغ پراکنی که از شبکه های سعودی خط می گیرند، برخورد کند همچنین این سرسپردگان پست بدانند که این اقدامات و تحرکات وحشیانه نه تنها مانع از حرکت انقلاب اسلامی نمی شود بلکه خون شهیدان امنیت، سبب بیداری و آگاهی روز افزون مردم ما میشود.
 
انتهای پیام/م

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

شهید مطهری مرزبان دین به‌معنای دقیق کلمه بود

شهید مطهری مرزبان دین به‌معنای دقیق کلمه بود

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: یکی از ویژگی‌های شهید مطهری، مرزبانی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *