اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین در آستانه شب یلدا

اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین در آستانه شب یلدا

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین در آستانه شب یلدا در راستای جذب حامی برای آنان در طولانی‌ترین شب سال خبر داد.

اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین در آستانه شب یلدا

به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی اقطاع خبر و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، ناصرعسکری‌نژاد با اشاره به اجرای پویش«یلدای مهربانی» گفت: هرساله با نزدیک شدن به شب یلدا تمام تلاش و همت خود را به کار می‌گیریم تا با تهیه بسته‌های معیشتی یلدای شادی را برای خانواده‌های تحت حمایت رقم بزنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان افزود: در همین راستا مردم نوع‌دوست استان و حامیان نیکوکار می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۶*۰۳۴*۸۸۷۷* با پرداخت کمک‌های نقدی در این‌کار خیر شرکت کرده و ایتام را همسفره خود کنند.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون ۲۷ هزار و ۷۴۰ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند، گفت: دو هزار و ۵۱۶ نفر از این ایتام و فرزندان محسنین فاقد حامی هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان تعداد کل حامیان ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان را ۶۸ هزار و ۲۸۶ نفر اعلام و خاطرنشان کرد: این حامیان ماهیانه با کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود از فرزندان معنوی تحت تکفل خود حمایت می‌کنند.

عسکری‌نژاد در پایان خاطر نشان کرد: خیرین و نیکوکاران می‌توانند با مراجعه به ادارات کمیته امداد در سراسر استان و یا از طریق سایت ekram.emdad.ir فرزندان معنوی خود را انتخاب و از آنها حمایت کنند.

انتهای خبر/ طهماسبی

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

رونمایی از «همیار بازیافت» در کرمان

رونمایی از «همیار بازیافت» در کرمان

با حضور جمعی از مسئولان کرمان، نشان همیار بازیافت در کرمان رونمایی شد. به گزارش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *