اجرای گام ششم طرح شهید سلیمانی مقابله با کرونا در شهرستان ارزوئیه

اجرای گام ششم طرح شهید سلیمانی مقابله با کرونا در شهرستان ارزوئیه

مرتضی امیری پاک رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ارزوئیه از اجرای گام ششم طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با شعار مشارکت حداکثری مردم در برنامه های مقابله با کرونا در شهرستان ارزوئیه خبر داد.

اجرای گام ششم طرح شهید سلیمانی مقابله با کرونا در شهرستان ارزوئیه

به گزارش اقطاع خبر از ارزوئیه گام ششم طرح شهید سلیمانی مقابله با کرونا در شهرستان ارزوئیه در حال انجام است

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ارزوئیه افزود: در راستای اجرای گام ششم طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با شعار مشارکت حداکثری مردم در برنامه های مقابله با کرونا مراقبت در منزل افراد مشکوک ناتوان ، انجام واکسیناسیون و انجام تست از اطرافیان توسط پزشکان و اعضای تیم سلامت مراکز خدمات جامع سلامت همراه با آموزش های نحوه جداسازی و قرنطینه درسطح شهرستان ارزوئیه در حال انجام است.

امیری پاک گفت: از همشهریان محترم خواهشمندیم به منظور پیشگیری از ابتلا به کرونا و قطع زنجیره انتقال ویروس از حضور در تجمعات خودداری نموده و سه اصل پیشگیری (استفاده از ماسک ، رعایت فاصله اجتماعی و شستشوی صحیح دست ها ) را رعایت کنند.

انتهای پیام / جواد بختیاری زاده 

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

سد زردشت؛ بلاتکلیفی 14 ساله در سایه کم‌آبی شدید – #توسعه_بافت در انتظار عملیات احیا

شهرستان بافت که زمانی به عنوان جواهری سبز در قلب کرمان می‌درخشید، اکنون با توقف پروژه سد زردشت و بحران عمیق کم‌آبی، در آستانه فراموشی چشم‌انتظار معجزه‌ای برای بازگشت به دوران شکوفایی است. با گذشت 14 سال، آیا زمان آن نرسیده که مسئولین به فریاد این طلای سبز پاسخ دهند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *