ارتباط موثر افزایش معنویت و فرهنگ عاشورایی با کاهش جرائم

ارتباط موثر افزایش معنویت و فرهنگ عاشورایی با کاهش جرائم

ابراهیم حمیدی گفت: برگزاری مجالس معنوی در پیشگیری از وقوع جرم و کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه به ویژه نسل جوان ما قطعاً موثر است.

ارتباط موثر افزایش معنویت و فرهنگ عاشورایی با کاهش جرائم

به گزارش راه ارمان  حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی در حاشیه برگزاری نهمین سوگواره ملی تعزیه ده‌زیار در جمع خبرنگاران گفت: امروز جامعه ما بیش از هر چیز به ترویج فرهنگ عاشورایی، حسینی، سیره اباعبدالله (ع) و فرهنگ ایثار و شهادت نیاز دارد.

وی با بیان اینکه قطعاً برگزاری این گونه مراسم در ترویج فرهنگ حسینی و عاشورایی و سیره اهل‌بیت (ع) بسیار موثر است بیان کرد: انتقال این فرهنگ به نسل جدید و نوجوانان و جوانان ما بسیار اهمیت دارد.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان تعزیه را ترویج فرهنگ عاشورایی با زبان هنر دانست و افزود: در این آیین ایرانی اسلامی ما انتقال مفاهیم ارزشمند دینی با تلفیقی از هنر و با صوت و صدای دلنشین ذاکران امام حسین (ع) انجام می‌شود که در اثرپذیری آن بسیار موثر است.

این مقام ارشد قضایی در استان کرمان گفت: برگزاری مجالس تعزیه امروز می‌تواند در جامعه و در بین جوانان ما این مفاهیم را ترویج داده و اثرات معنوی خود را در جامعه بگذارد. 

وی با تشکر از برگزار کنندگان این مراسم، مجریان و هنرمندان تعزیه خوان گفت: برگزاری سوگواره تعزیه ده زیار به ویژه در ایام ارتحال ملکوتی امام راحل در راستای ترویج فرهنگ عاشورایی در جامعه بسیار ارزشمند است.

انتهای پیام/ تاج الدینی

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

لاله‌زار سردترین ایستگاه سرد کشور

لاله‌زار سردترین ایستگاه سرد کشور

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته لاله‌زار با یک درجه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *