ارتش متدین و انقلابی با پیروی از ولایت فقیه در اوج اقتدار و صلابت قرار دارد

ارتش متدین و انقلابی با پیروی از ولایت فقیه در اوج اقتدار و صلابت قرار دارد

سرتیپ دوم منصور رحمانی گفت: امروز ارتش متدین و انقلابی ما با پیروی محض از ولایت فقیه و در ضل توجهات خاصه ی امام عصر (عج) در اوج اقتدار و صلابت قرار داشته و مصداق آیه شریفه اشداء علی الکفار رحماء بینهم در مقابل دشمنان مرز و بوم سرسخت و محکم و در میان مردم فدایی و جان بر کف هستند.

ارتش متدین و انقلابی با پیروی از ولایت فقیه در اوج اقتدار و صلابت قرار دارد

سرتیپ دوم منصور رحمانی در گفتگو با اقطاع خبر؛ با اشاره به شهادت امیر سپهبد محمد ولی قرنی گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و شکل گیری حکومت اسلامی برخی از مسئولین و افراد داخل کشور ندای انحلال ارتش سرداده و خواستار انحلال ارتش جمهوری اسلامی بودند که امام راحل بنیانگزار کبیر انقلاب اسلامی با آن بصیرت بالای خود فرمان دادند که در روز ۲۹ فروردین سال ۱۳۵۸ ارتش و مخصوصا نیروی زمینی با تمام ساز و برگ خود در مراکز  و میدان های اصلی شهر ها به رژه بپردازند تا به نوعی به همه نشان بدهند که ارتش ضامن امنیت و استقلال کشور است و وجود آن برای ادامه بقای انقلاب اسلامی حیاتی و ضروری است.

فرمانده مرکز آموزش ۰۵ شهید علیرضا اشرف‌گنجویی کرمان عنوان کرد: با آغاز جنگ تحمیلی نیز اولین نیروهایی که وارد منطقه عملیات شدند و با رشادت های مثال زدنی خود ارتش تا بن دندان مسلح بعث را متوقف کردند و همین ارتشیان فدایی و جان بر کف بودند که اگر نبودند این مردان بی ادعا شاید سرنوشت جنگ به گونه ای دیگر رقم می خورد.

امیر رحمانی ابراز کرد: در طول مدت این ۴۳ سال و به نوعی در زمان صلح نیز ارتش و ارتشیان همیشه در صحنه در هر نقطه از این مرز و بوم که اتفاقاتی اعم از سیل، زلزله و سایر بلایای طبیعی که برای مردم عزیزمان رخ داده است زودتر از همه در صحنه حاضر شدند و به امداد و یاری مردم عزیزمان رسیده اند که نمونه هایی مانند سیل گلستان، سیل کرمان در شهر جیرفت، زلزله سر پل ذهاب و بسیاری موارد دیگر تنها بخشی از خدمات ارتش جمهوری اسلامی ایران و مخصوصا نیروی زمینی قهرمان است که این نیز برگرفته از شعار ارتش فدای ملت است که بر پیشانی ما ارتشیان نقش بسته است.

وی اظهار کرد: امروز ارتش متدین و انقلابی ما با پیروی محض از ولایت فقیه و در ضل توجهات خاصه امام عصر (عج) در اوج اقتدار و صلابت قرار داشته و مصداق آیه شریفه اشداء علی الکفار رحماء بینهم در مقابل دشمنان مرز و بوم سرسخت و محکم و در میان مردم فدایی و جان بر کف هستند.

امیر رحمانی ادامه داد: امروز ارتش مفتخر است که از لسان مقام معظم رهبری مدال کلمه طیبه را بر سینه خود آویخته و همچون مرواریدی در بین سایر ارتش جهان می درخشد.

فرمانده مرکز آموزش ٠۵ شهید علیرضا اشرف‌گنجویی کرمان خاطر نشان کرد: در پایان به همه مردم عزیز این قول را می دهیم که خدمتگذاران شما در ارتش جمهوری اسلامی ایران تا پای جان و آخرین قطره خود از هیچ کوششی برای دفاع از امنیت، استقلال، آزادی و سربلندی کشور عزیزمان دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام/م

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

اهدای ۲ هزار سری جهزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد کرمان

اهدای ۲ هزار سری جهزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد کرمان

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: رزمایش ملی اهدای ۴۲ هزار جهیزیه به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *