از قرآن کریم اخلاق و رفتار قرآنی را آموختم

از قرآن کریم اخلاق و رفتار قرآنی را آموختم

معصومه میدانی حافظ برتر قرآن کریم از دوران دبستان در فضای قرآنی بزرگ شده و به‌دلیل علاقه شدید پدرش به قرآن و ایجاد انگیزه در معصومه، او حفظ قرآن را از۹ سالگی آغاز کرده است.

از قرآن کریم اخلاق و رفتار قرآنی را آموختم

به گزارش “اقطاع خبر”؛ خبرنگار ما در ماه بهار قرآن برای آشنایی بیشتر با حافظ برتر قرآن و چگونگی طی مسیر موفقیت در این فعالیت معنوی با معصومه میدانی یک نوجوان رابری که اهل روستای کلدان است از کودکی به حفظ قرآن مشغول و در حال حاضر حافظ کل قرآن است.

معصومه میدانی ۱۴ سال دارم می گوید: با علاقه خودم و تشویق خانواده از ۹ سالگی به طور جدی با لطف خدا حفظ قرآن را آغازکردم و روزی ۱ صفحه حفظ جدید داشتم ، ۲۰ صفحه برگشت و ۲ جزء قرآن مرور می کردم.

وی در خصوص فعالیت های قرآنی خود گفت: من از کودکی عاشق قرآن بودم  و از ۹ سالگی به طور جدی وارد فضای حفظ قرآن شدم  و روزی ۱ صفحه از قرآن کریم حفظ می کردم در رشته حفظ ۵جزء اول قرآن کریم در موسسه فرهنگی قرآن و عترت مجمع قاریان و حافظان هلال با امتیاز ۹۹ از ۱۰۰گواهینامه آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم را اخذ کردم و در نهمین جشنواره علمی و پژوهشی استانی جابربن حیان موفق بودم و مقام سوم رشته حفظ ویژه ۱۰ جزء در پایه دوره ابتدایی کسب کردم به یازدهمین دوره مسابقات درالقرآن امام علی (علیه السلام) ورود پیدا کردم.

این حافظ نوجوان قرآن شیرین ترین خاطره خود را رفتن به مسابقه تهران دار القرآن امام علی علیه السلام  خواند و افزود: در این مسابقه رتبه دوم را کسب کردم.

وی با قدرانی از اولین مربی قرآنی خود خانم رسولیان عنوان کرد:هر شاگرد بازتاب عملکرد معلم خود است.

میدانی گفت:۴سال در کنار تحصیل به لطف الهی حافظ کل قرآن کریم شدم.
وی، بزرگترین آیه قرآن صفحه ۴۸ را لذت بخش ترین آیه قرآن دانست.


معصومه میدانی با اشاره به  مسابقات قرآنی که شرکت و رتبه‌هایی را کسب کرده‌، گفت: در مسابقات زیادی شرکت کرده و رتبه آورده‌ام رتبه دوم را در دار القرآن امام علی علیه‌السلام و امسال ۲بار رتبه اول را در مدرسه کسب کردم.

وی با بیان اینکه از قرآن کریم؛ اخلاق و رفتار قرآنی را آموختم، توصیه کرد: توصیه می کنم که به قرآن روی آورند تا دلنشینی حفظ قرآن را حس کنند.
 میدانی در سخن ژایانی خود گفت: در آخر از خانواده و تمامی مربیانم که تلاش کردند این حقیر حافظ کل قر آن شود تشکر و قدرانی می کنم.
از اینکه وقتتان را در اختیار ما قرار دادید سپاسگزاریم. موفق باشید.
انتهای پیام
 

     

    ———-
    منبع:آرمان

    درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

    مطلب پیشنهادی

    هیچ لذتی در دنیا بالاتر از حفظ قرآن نیست

    هیچ لذتی در دنیا بالاتر از حفظ قرآن نیست

    بانوی موفق قرآنی شهرستان رابر گفت: هیچ لذت و شیرینی یا وابستگی و اُنسی در …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *