اساسی‌ترین رسالت مسئولان گره‌گشایی از کار مردم است

اساسی‌ترین رسالت مسئولان گره‌گشایی از کار مردم است

امام جمعه راین گفت: بهترین کار در حق امام زمان(عج) گره‌گشایی از کار مردم است.

اساسی‌ترین رسالت مسئولان گره‌گشایی از کار مردم است

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی اقطاع خبر جلسه هماهنگی جشن نیمه شعبان با حضور امام جمعه و مسئولین و خادمین مساجد راین امروز در محل سالن اجتماعات مسجد جامع برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمد اسماعیل زاده در این جلسه در خصوص اعیاد شعبانیه گفت: لازم است که بایک برنامه خوب به ویژه از طریق هیأت‌های مذهبی و پای کار آمدن آنها و ایجاد یک فضای مناسب در سطح شهر جشن مناسب برگزار شود.

امام جمعه راین با اشاره به نقش مسئولان گفت: این نظام برای اهداف مشخص به وجود آمد و مردم برای  این اهداف هزینه دادند پس مسئولان باید سبک مهدوی اول برای آن‌ها باشد و یک فضای معنوی از اخلاق و رفتار و محل کار آنها ایجاد شود و بهترین کار در حق امام زمان گره‌گشایی از کار مردم است و اساسی‌ترین رسالت مسئولان قطعا همین موضوع است.

وی ادامه داد: جشن لازمه کار فرهنگی است اما باید به سمت تأثیر‌گذاری هرچه بهتر مسائل فرهنگی باشد و با همت و هماهنگی بیشتر برای خروجی کار آنهم به صورت هدفمند برگزار شوند تا آرمان انتظار از دل عواطف و احساسات مردم متأثر از فرهنگ مهدویت در این جشن‌ها ایجاد شود.

اسماعیل زاده اظهار کرد: مسئولان فرهنگی باید این موضوع را با حضور فعال رعایت کنند و با دعوت عموم مردم، این فرهنگ را برای نسل‌های مختلف به ویژه جوانان انتقال داده شود تا ما بتوانیم به سمت وحدت همگانی حرکت کنیم.

وی در پایان به برگزاری هرچه بهتر جشن نیمه شعبان تاکید کرد و از همه دستگاه‌های برای برگزاری هرچه بهتر این جشن درخواست همکاری ویژه کرد.

انتهای خبر/ تاج الدینی
 

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

لاله‌زار سردترین ایستگاه سرد کشور

لاله‌زار سردترین ایستگاه سرد کشور

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته لاله‌زار با یک درجه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *