اشد مجازات برای عاملان شهادت شهید الداغی در نظر گرفته شود

اشد مجازات برای عاملان شهادت شهید الداغی در نظر گرفته شود

پرچم‌‎دار کاروان ایران در پارالمپیک ریو ۲۰۱۶ گفت: شهید الداغی با کار خود حماسه‌ای تاریخی برجای گذاشت و باید اشد مجازات برای عاملان شهادت شهید الداغی در نظر گرفته شود.

اشد مجازات برای عاملان شهادت شهید الداغی در نظر گرفته شود

عشرت کردستانی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری«اقطاع خبر»؛ با اشاره به شهادت شهید حمیدرضا الداغی گفت: جوان ما علنا به جایی رسیده است که با سلاح سرد، دختر خانمی را تهدید می‌کند و به‌زور می‌خواهد به او جسارت کند که این مسئله بسیار نگران‌کننده است و باید اشد مجازات برای جنایت انجام شده در نظر گرفته شود.

پرچم‌‎دار کاروان ایران در پارالمپیک ریو ۲۰۱۶ ادامه داد: فضای جامعه ما باید به سمتی برود که بدانند جایگاه بانوان جامعه ما مقدس است؛ همان‌گونه که شاهد بودیم شهید الداغی نیز با توجه به احترامی که برای خانم‌های جامعه قائل بوده، جان خود را به خطر انداخته تا از دختر جوان دفاع کند و هم‌اکنون ما در این زمینه وظیفه بسیار داریم.

این مدال‌آور بازی‌های پارا‌آسیایی اندونزی ضمن اشاره به مطلب فوق عنوان کرد: در فطرت هر انسان غیرت، آزادی‌خواهی و احترام به افراد جامعه و بانوان وجود دارد و ما باید این مهم را بزرگ کنیم و به جامعه نشان دهیم که یک زن چقدر مقدس است؛ اگر بانوان حریم خود را رعایت کنند، کسی به خود اجازه نمی‌دهد که به حریم آنها هتک حرمت کند.

وی خاطرنشان کرد: شهید حمیدرضا الداغی با کار خود حماسه‌ای تاریخی و بزرگ برجای گذاشت و قوه قضائیه نیز در زمینه این پرونده باید جدیت داشته باشد و اشد مجازات را برای عاملان این جنایت در نظر بگیرد.

انتهای خبر/م

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

رونمایی از «همیار بازیافت» در کرمان

رونمایی از «همیار بازیافت» در کرمان

با حضور جمعی از مسئولان کرمان، نشان همیار بازیافت در کرمان رونمایی شد. به گزارش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *