اعتراف به ۷۶ فقره سرقت درپی دستگیری سارق در کرمان

اعتراف به ۷۶ فقره سرقت درپی دستگیری سارق در کرمان

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای سیم های انتقال برق هوایی با کشف ۷۶ فقره سرقت در نقاط مختلف شهر کرمان خبر داد.

اعتراف به ۷۶ فقره سرقت درپی دستگیری سارق در کرمان

به گزارش سرویس اجتماعی اقطاع خبر و به نقل از روابط عمومی پلیس، سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی در تشریح این خبر بیان کرد: در پی وقوع چند مورد سرقت سیم‌های برق هوایی در نقاط مختلف شهر کرمان که منجر به وقوع خاموشی‌هایی در چندین نقطه شده بود، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در این رابطه ماموران پایگاه پلیس آگاهی با بررسی میدانی مکان‌های وقوع سرقت تجهیزات برق‌رسانی و خاموشی‌های مکرر و انجام اقدامات اطلاعاتی بعدی به دست داشتن دو متهم در این سرقت‌ها پی برده و آنان را طی یک عملیات ضربتی در مخفیگاهی که برای دپوی اموال سرقتی ایجاد کرده بودند، دستگیر کردند.

سرهنگ میرحبیبی تصریح کرد: این متهمان در تحقیقات تکمیلی به انجام ۷۶ فقره سرقت سیم و تجهیزات انتقال نیرو به متراژ بیش از ۳ هزارو ۸۵۰ متر در نقاط مختلف شهر کرمان و روستاهای اطراف اقرار کردند و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به اینکه با عودت این حجم سیم برق سرقتی به اداره برق و ترمیم‌های انجام شده، به خاموشی و قطع برق چندین محله شهری و روستایی پایان داده شد از شهروندان خواست: در صورت مشاهده مواردی همچون تردد افراد و خودروهای مشکوک در محله یا وقوع خاموشی‌های نامتعارف موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای خبر/ تاج الدینی

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

لاله‌زار سردترین ایستگاه سرد کشور

لاله‌زار سردترین ایستگاه سرد کشور

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته لاله‌زار با یک درجه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *