اعتمادسازی اشتباه آموزش و پرورش استان مسبب تحمیل خسارت هنگفت به فرهنگیان – راه آرمان کرمان

اعتمادسازی اشتباه آموزش و پرورش استان مسبب تحمیل خسارت هنگفت به فرهنگیان – اقطاع خبر

یکی از فرهنگیان معترض کرمانی گفت: اعتمادسازی اداره کل آموزش و پرورش استان سبب شد تا سرمایه فرهنگیان از بین برود و اکنون پس از گذشت ۲ سال به جای آنکه شرکت تعاونی و اداره کل در تکاپو برای تحویل این زمین ها باشد اما عملا اقدامی انجام ندادند.

به گزارش اقطاع خبر، صبح امروز جمعی از فرهنگیان کرمانی مالباخته به نشانه اعتراض در مقابل دفتر امام حمعه کرمان تجمع کردند.

یکی از این معلمان معترض در گفتگو با خبرنگار اقطاع خبر اظهار کرد: در تاریخ دوم اسفندماه سال ۹۸ اطلاعیه ای توسط اداره کل آموزش و پرورش کرمان با تائید حراست رونوشت خورده است، در این اطلاعیه از واگذاری قطعات زمینی در ابتدای هفت باغ علوی با سهمیه بندی به فرهنگیان خبر داده شده بود.

وی افزود: شرکت های فرهنگیان همچون شرکت سحاب فرهنگیان که پیش از این نیز سابقه خوبی نداشتند، مسئول تحویل این زمین ها به فرهنگیان شد.

این معلم کرمانی بیان کرد: انتشار این اطلاعیه از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان سبب شد تا فرهنگیان به این اطلاعیه اعتماد کرده و در طرح مذکور ثبت نام کنند.

وی یادآور شد: در زمان ثبت نام قراردادی بسته نشد در حالیکه وجوه از طریق متقاضیان به حساب شرکت واریز شده بود، پس از یک سال پیگیری بالاخره شرکت یک قرارداد یک طرفه با ما منعقد کرد و قرار شد ظرف مدت ۴ ماه تا یک سال زمین ها را تحویل دهند.

این معلم معترض تاکید کرد: اعتمادسازی اداره کل آموزش و پرورش استان سبب شد تا سرمایه فرهنگیان از بین برود و اکنون پس از گذشت ۲ سال به جای آنکه شرکت تعاونی و اداره کل در تکاپو برای تحویل این زمین ها باشد اما عملا اقدامی انجام ندادند.

وی ادامه داد: در حال حاضر پاسخی که به ما می دهند این است که زمین هایی که قرار بوده ۶۰ قصب باشند به ۲۰ قصب کاهش یافته و به ما فروخته اند، همین مسئله معضلی برای فرهنگیان شده است.

این فرهنگی کرمانی بیان کرد: اکنون سرمایه ما از بین رفته و کسی پاسخگو نیست، حال آنکه شکایت کردن به دادگستری سبب می شود تا  بر اساس تورم سالیانه بانک مرکزی قیمتی برای زمین ارائه شود حال آنکه در مقابل ارزش واقعی زمین ناچیز است.

وی افزود: این در حالی است که ارزش واقعی زمین چهار برابر شده در حالیکه تورم واقعی زمین ۲ برابر شده است و شکایت کردن در این شرایط تنها به سود شرکت تعاونی است و ما متضرر می شویم.

این معلم معترض متذکر شد: در حال حاضر با توجه به اینکه مسئولان آموزش و پرورش و شرکت تعاونی پاسخگوی فرهنگیان مالباخته نیستند در مقابل دفتر امام جمعه کرمان تجمع کردیم تا با پا درمیانی امام جمعه محترم این مشکل حل شده و متخلفان به سزای عمل خود برسند.

انتهای پیام/ س

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

رشد ۶۹ درصدی فضای ورزشی مدارس استان کرمان

رشد ۶۹ درصدی فضای ورزشی مدارس استان کرمان

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «اقطاع خبر» رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *