افتتاح و کلنگ زنی چندین طرح در شهرستان های بافت ، رابر و ارزوئیه

افتتاح و کلنگ زنی چندین طرح در شهرستان های بافت ، رابر و ارزوئیه

بیش از ۱۶۰ طرح با اعتبار ۴۲۰ میلیارد تومان در شهرستان های بافت، رابر و ارزوئیه در هفته دولت کلنگ زنی و به بهره برداری رسید.

 

افتتاح و کلنگ زنی چندین طرح در شهرستان های بافت ، رابر و ارزوئیه

به گزارش اقطاع خبر: بیش از ۱۶۰ طرح با اعتبار ۴۲۰ میلیارد تومان در شهرستان های بافت، رابر و ارزوئیه در هفته دولت کلنگ زنی و به بهره برداری رسید.

با حضور صمدالله محمدی نماینده مردم شریف شهرستان های بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی، جلالی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی بیش از ۱۶۰ طرح با اعتبار ۴۲۰ میلیارد تومان در شهرستان های بافت، رابر و ارزوئیه کلنگ زنی و به بهره برداری رسید.

صمدالله محمدی نماینده مردم شریف بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک هفته دولت و زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدای دولت، افزود: هفته دولت یادآور فداکاری‌های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیا کننده روزهای پرشور خدمتگزاری، شهیدان بزرگ، رجایی و باهنر است.

محمدی با اشاره به ابراز خرسندی رهبر انقلاب از حضور گسترده جوانان در مجموعه مدیریتی کشور که نشان از اعتماد ایشان به جوانان برای حل مشکلات کشور است عنوان کرد: جوانان همانطور که در خیزش اسلامی ملت ایران و تداوم استقرار جمهوری اسلامی نقش‌آفرین بودند، امروز نیز پیشگام و پیش‌ران حرکت انقلاب به سمت اهداف و آرمان ها به حساب می‌آیند و این پیشرانی می‌تواند تمام سرمایه های کشور را نیز در جهت پیشرفت کشور به خدمت آورد.

وی با بیان اینکه شهرستان های بافت، رابر و ارزوئیه دارای پتانسیل های متعدد برای فعالیت های اقتصادی هستند تاکید کرد: وجود خاک حاصلخیز، منابع آبی، آثار تاریخی، معادن و غیره زمینه رشد اقتصادی را به همت جوانان فراهم می سازد.

نماینده مردم شریف بافت، رابر و ارزوئیه با بیان اینکه جوانان، کانون شور و هیجان، مرکز نشاط و سلامت، قلب تپنده و سرمایه آینده یک ملت هستند گفت: جوانان امروز، جوانانی متفکر و فعال اند که باید شرایط مناسب برای رشد و نمو در عرصه اقتصادی با تقویت روحیه خودباوری در آنان فراهم شود.

محمدی در پایان با بیان اینکه جوانان موتور محرکه اقتصاد کشور هستند و باید شرایط فعالیت آنان را فراهم ساخت تا بتوانند توسعه پایدار اقتصادی برای کشور ایجاد کنند خاطرنشان کرد: جوانان باید با مطالعه دقیق و کارشناسی فعالیت اقتصادی خود را دنبال کنند و نباید با هر ناملایمتی عقب نشینی کنند بلکه با پیگیری و استمرار آن مشکل را از سرراه بردارند.

انتهای پیام/ ع

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

راهبرد جهادی؛ شهری بدون چاله و چوله

در کوچه‌پس‌کوچه‌های شهر، شکاف‌های بزرگ و عمیق نه تنها چشم‌انداز شهری ما را مخدوش می‌کنند بلکه سلامتی و امنیت رفت‌وآمد شهروندان را نیز به مخاطره می‌اندازند. از این رو، توجه و عزم جمعی برای حل این معضل شهری، اهمیتی دوچندان پیدا می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *