افزایش مشارکت در انتخابات با به‌کارگیری ظرفیت‌ها

افزایش مشارکت در انتخابات با به‌کارگیری ظرفیت‌ها

استاندار کرمان گفت: ما وظیفه داریم حداکثر ظرفیت را به‌کار بگیریم و موانع را برطرف کنیم تا مشارکت بیشتری در انتخابات داشته باشیم.

افزایش مشارکت در انتخابات با به‌کارگیری ظرفیت‌ها

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ محمدمهدی فداکار عصر امروز در مراسم افتتاحیه ۹ کانال‌ تبلیغات انتخاباتی استان کرمان ضمن تبریک میلاد حضرت امیرالمومنین علی علیه‌السلام گفت: انقلاب اسلامی و معمار کبیر انقلاب اسلامی امام راحل در راستای توجه به مردم و انتخاب مردم، کاری بی‌بدیل را انجام دادند و کمتر از دو ماه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، اصل نظام را به رای می‌گذارند با میزان منحصر به فرد نظام جمهوری اسلامی انتخاب می‌شود.

 
استاندار کرمان ادامه داد: ایران اسلامی، تنها کشوری است که قانون اساسی آن به رای گذاشته شده و البته در دنیا مسئله انتخابات پذیرفته شده است.
 
وی با تاکید بر اینکه ملت ایران همواره با حضور بالای خود در پای صندوق‌های رای مقبولیت انتخابات را در افکار عمومی ایجاد کرده‌اند، عنوان کرد: امسال مقام معظم رهبری از لحظه تحویل سال، عَلم انتخابات را برداشتند و راهبردهای چهارگانه را عنوان کردند؛ چرا که دشمن در خصوص انتخابات سرمایه‌گذاری کرده است.
 
فداکار با تایید صلاحیت ۳۵۴ داوطلب در سطح استان کرمان ابراز کرد: در همه حوزه‌های انتخابیه رقابت جدی وجود دارد ما وظیفه داریم حداکثر ظرفیت را به‌کار بگیریم و موانع را برطرف کنیم تا مشارکت بیشتری در انتخابات داشته باشیم؛ همچنین در راستای سلامت انتخابات باید برای برگزاری انتخابات بدون عیب و نقص و عدم دخالت در انتخابات تلاش کنیم.
 
استاندار کرمان با اشاره به اینکه صداوسیما با راه‌اندازی ۹ کانال تبلیغات انتخابات، کار بزرگی انجام داده است، ابراز کرد: سه مانور انتخاباتی و همایش برگزار خواهیم کرد و همچنین ظرفیت دستگاه‌ها برای تبلیغات شناسایی شده است.
 
وی ضمن اشاره به مطلب فوق خاطرنشان کرد: انتخابات پرشوری برگزار می‌کنیم و چشم دشمن کور خواهد شد.
 
انتهای خبر/م 

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

شهید مطهری مرزبان دین به‌معنای دقیق کلمه بود

شهید مطهری مرزبان دین به‌معنای دقیق کلمه بود

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: یکی از ویژگی‌های شهید مطهری، مرزبانی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *