افزایش چشمگیر کشف خودروهای سرقتی در کهنوج

افزایش چشمگیر کشف خودروهای سرقتی در کهنوج

امیری فرمانده انتظامی شهرستان کهنوج از افزایش چشمگیر کشف خودروهای سرقتی در کهنوج خبر داد.

افزایش چشمگیر کشف خودروهای سرقتی در کهنوج

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری « اقطاع خبر» به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس فرمانده انتظامی کهنوج از افزایش چشمگیر کشف خودروهای سرقتی از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و گفت: همواره برای افزایش احساس امنیت و رضایتمندی مردم تلاش می‌کنیم.

 
سرهنگ علیرضا امیری بیان داشت: با توجه به اینکه کهنوج در چهار راه مواصلاتی شهرستان‌های جنوب استان و همچنین به سمت استان‌های هرمزگان و سیستان و بلوچستان قرار دارد با چالش‌هایی همچون سرقت و عبور خودروهای سرقتی از سایر نقاط از حوزه این شهرستان روبرو بوده‌ایم.
 
وی افزود: در این راستا با اجرای طرح‌های مهار و گشت زنی‌های هدفمند در سطح محورهای اصلی و فرعی شهرستان از ابتدای سال‌جاری تاکنون کشف ۲۱ فقره خودروی سرقتی را داشته‌ایم.
 
فرمانده انتظامی کهنوج با تاکید بر پیشگیری اجتماعی و افزایش آگاهی شهروندان به منظور پیشگیری از جرائم و آسیب‌های اجتماعی اظهار داشت: در این رابطه اجتناب از پذیرفتن خوراکی یا نوشیدنی از مسافران ناشناس، هوشیاری در برابر سارقان مسافرنمایی که از پوشش خانوادگی برای جلب اعتماد راننده استفاده می کنند و اجتناب از تردد در مسیرهای پرت و خلوت با پیشنهاد کرایه بیشتر، از مواردی است که باید مراقب آنها باشیم.

انتهای پیام/ک

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

حس و حال روزه اولی‌ها

حس و حال روزه اولی‌ها

روزه اولی‌ها از حس و حالشان در اولین سال از روزه‌داریان می‌گویند. فایل ویدیو به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *