الزام آماده سازی تیم ملی مهارت جمهوری اسلامی ایران توسط گل گهر سیرجان

الزام آماده سازی تیم ملی مهارت جمهوری اسلامی ایران توسط گل گهر سیرجان

مجید علیدادی گفت: بر مبنای لزوم همکاری مجتمع معدنی گل و گهر با سازمان فنی و حرفه ای برای آماده سازی تیم ملی مهارت جمهوری اسلامی ایران جهت اعزام به مسابقات جهانی ۲۰۲۲شانگهای چین تفاهم شد.

الزام آماده سازی تیم ملی مهارت جمهوری اسلامی ایران توسط گل گهر سیرجان

به گزارش ؛اقطاع خبر؛ در جلسه هم اندیشی مشترک با حضور محمدرضا جهانگیری مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان، راز معاون دفتر مسابقات ملی و بین المللی مهارت و مجید علیدادی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی شرکت گل گهر، بر همکاری آموزشی مشترک در راه اماده سازی تیم ملی مهارت جمهوری اسلامی ایران برای اعزام به مسابقات جهانی ۲۰۲۲شانگهای چین تاکید شد.
 

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی شرکت گل گهر در این جلسه گفت: در شرکت های صنعتی و معدنی که خلاقیت، تعهد و مدیریت هزینه از اهمیت ویژه ای برخوردار است، ارزش های نیروی انسانی به مراتب بیشتر است و سرمایه اصلی شرکت می باشد.
 
وی افزود: برنامه بلند مدت ما آینده نگری پرورش و شناسایی نیروی انسانی ماهر و حرفه ای را در دستور کار داریم که بایستی نگاه کلان به آن شود و با تعامل با آموزش فنی و حرفه ای و مراکزدانشگاهی این موضوع در حال پیگیری است و مسابقات ملی مهارت زمینه مناسبی در این راستا خواهد بود.
 
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمان، با اشاره به اینکه اکثر کارگاه‌های ما در مراکز دولتی رایگان بوده و درخواست داریم جوانان ما از این کارگاه‌ها و از این ظرفیت استفاده کنند گفت: بازار کار استان در برخی از رشته‌ها به شدت به آنها نیاز دارد و در صورت عدم مراجعه جوانان هم استانی، بنگاه‌های اقتصادی و کارآفرینان کرمانی مجبور هستند نیروی کار خود را از سایر استان‌ها تامین کنند.
 
وی با بیان اینکه اردوی آماده سازی مسابقات جهانی مهارت از ۲۵ بهمن ماه با ۲۸ رشته در استان کرمان آغاز خواهد شد افزود: نفرات برگزیده مهرماه ۱۴۰۱ به مسابقات جهانی شانگهای اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/ عرب

 

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

لاله‌زار سردترین ایستگاه سرد کشور

لاله‌زار سردترین ایستگاه سرد کشور

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته لاله‌زار با یک درجه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *