امام راحل؛ امام و مدافع مظلومان بود/ قیام امام خمینی(ره) موجب انسجام و استحکام کشور شد

امام راحل؛ امام و مدافع مظلومان بود/ قیام امام خمینی(ره) موجب انسجام و استحکام کشور شد

مولوی یونس چاهانی با بیان اینکه قیام امام خمینی(ره)، باعث استحکام و انسجام کشور شده است، گفت: قیام ایشان، قاره آسیا را در دنیا سربلند معرفی کرده است و کشورهایی همچون لبنان، سوریه، فلسطین و غیره الگوهای بسیار خوبی از امام راحل گرفته اند.

امام راحل؛ امام و مدافع مظلومان بود/ قیام امام خمینی(ره) موجب انسجام و استحکام کشور شد

به گزارش اقطاع خبر؛ در آستانه ارتحال بنیان گذار انقلاب اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره) قرار گرفته ایم. ابر مردی که با گذشت سی و سه سال از ارتحال ایشان، اما اقشار مختلف مردم در هر سن و سالی از معمار کبیر انقلاب و قیام ایشان به نیکی یاد می کنند و همواره در تلاشند آرمان های امام راحل را در راستای ارتقای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حفظ کنند.

مولوی عبیدالله شهیکی در گفتگو با اقطاع خبر؛ با تأکید بر ایمان، تقوا و شجاعت امام خمینی(ره) گفت: معمار کبیر انقلاب در مسیر به پیروزی رساندن انقلاب، سختی های بسیاری را متحمل شدند و هر چقدر که مردم را از ایشان دور می کردند، محبوبیت امام راحل بیشتر می شد.

امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر فهرج ادامه داد: امام خمینی(ره) با نصرت الهی، ایمان و یقین مسیر خود را طی کردند و توانستند موفق شوند؛ ایشان حزبی و جناحی نبودند و همگان را زیر چتر خود داشتند؛ امام رابطه صمیمی با علما و بزرگان اهل سنت داشتند و هیچ زمانی فرق قائل نمی شدند.

امام راحل؛ امام و مدافع مظلومان بود

وی بیان کرد: امام راحل با وجود ساده زیستی اما شجاع بود و ایشان مصداق آیه اشدا علی الکفار رحمها بینهم بودند؛ با ملت ایران بسیار مهربان بود اما در برابر کافران و آنهایی که از مسیر دین و ایمان فاصله داشتند، سخت برخورد می کرد.

مولوی شهیکی با بیان اینکه زبان ما قاصر است که ابعاد شخصیت امام راحل را توصیف کنیم، اظهار کرد: ما کمتر از آن هستیم که در خصوص شخصیتی که در دنیا انقلاب به وجود آورد، حرف بزنیم.

امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر فهرج با تأکید بر اینکه امام خمینی(ره)، امام و مدافع مظلومان بود، تصریح کرد: ایشان بر مسئله فلسطین تأکید داشتند و امروز مقام معظم رهبری نیز، مسلک و روش امام خمینی(ره) را انجام می دهند.

قیام امام خمینی(ره) موجب انسجام و استحکام کشور شد

مولوی یونس چاهانی در گفتگو با اقطاع خبر؛ گفت: امام خمینی(ره)، بنیان گذار انقلاب اسلامی ایران و شخصیت بزرگی است که جهانیان و حتی دشمنان نسبت به بزرگی ایشان شهادت دادند.

امام جمعه اهل تسنن منطقه رمشک قلعه گنج افزود: معمار کبیر انقلاب با قیامی که در برابر استکبار جهانی کرد، به دشمنان نشان دادند که اگر همت، اراده و پشتکار در وجود هر انسان آزاده ای باشد، آن انسان می تواند بر مشکلات فائق بیاید و خطرات و حمله های فرهنگی، نظامی و سیاسی دشمنان را دفع کند.

وی بیان کرد: امروز قیام امام راحل در بسیاری از کشورهای مستعمره و مظلوم به عنوان یک الگو قرار گرفته است و ملت خود را آزادگی و سبرلندی رسانده اند.

مولوی چاهانی با تأکید بر اینکه امروز نام امام راحل با قیام عجین شده است، عنوان کرد: دشمنانی که سال ها برای زدن کشورهای اسلامی و حمله فرهنگی به این کشورها برنامه ریزی می کردند با نیروی ایمان معنوی امام خمینی(ره) و همکاری و همیاری مردم، تمام نقشه های دشمن را نقش برآب کردند.

امام جمعه اهل تسنن منطقه رمشک قلعه گنج با بیان اینکه قیام امام خمینی(ره)، باعث استحکام و انسجام کشور شده است، تصریح کرد: قیام ایشان، قاره آسیا را در دنیا سربلند معرفی کرده است و کشورهایی همچون لبنان، سوریه، فلسطین و غیره الگوهای بسیار خوبی از امام راحل گرفته اند.

وی خاطر نشان کرد: امروز آنچه که بر عهده آحاد ملت ایران است، این است که ملت ما از هر قشر و مذهبی باید این انقلاب و قیام را پاس بداریم و نهضت امام راحل را ادامه دهیم؛ چرا که دشمنان ایران برای بر هم زدن اتحاد و انسجام ملت ها برای ما شمشیر از رو بسته اند.

انتهای پیام/م

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

اهدای ۲ هزار سری جهزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد کرمان

اهدای ۲ هزار سری جهزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد کرمان

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: رزمایش ملی اهدای ۴۲ هزار جهیزیه به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *