انتخابات مظهر تبلور اراده ملی، پویایی و بالندگی است

انتخابات مظهر تبلور اراده ملی، پویایی و بالندگی است

رئیس دفتر نظارت بر انتخابات کوهبنان گفت: برگزاری باشکوه انتخابات پرشور، فرصتی برای تبلور اراده ملی و مظهر پویایی و بالندگی ملت همیشه سربلند ماست.

انتخابات مظهر تبلور اراده ملی، پویایی و بالندگی است

رضا توکلی  در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «اقطاع خبر» گفت: جمهوری اسلامی بر پایه آرای مردم صورت گرفته و انتخابات به‌عنوان تجلی مردم سالاری دینی یکی از مباحث راهبردی این نظام برای نشان دادن حق حاکمیت بر سرنوشت خویش است.

 
وی افزود: ملّت همیشه در صحنه ایران اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون بارها با حضور حماسی، پرشور و آگاهانه خود در انـتخابات، خدمت‌گزاران این نظام مقدس را با رأی خود برگزیده‌اند و سرنوشت خویش را تعیین کردند.
 
رئیس دفتر نظارت بر انتخابات کوهبنان ادامه داد: برگزاری باشکوه انتخابات پرشور، فرصتی برای تبلور اراده ملی و مظهر پویایی و بالندگی ملت همیشه سربلند ماست.
 
وی ابراز کرد: ۱۱ اسفند‌ماه در گامی دیگر از گام‌های انقلاب، در انتظار قدوم پرتوان مردم ولایت‌مدار، انقلابی، بصیر و فهیم در کنار صندوق‌های اخذ رأی خواهیم بود.
 
رئیس دفتر نظارت بر انتخابات کوهبنان در پایان خاطر نشان کرد: با شرکت در انتخابات مردم ما با انتخابی برگزیده و اصلح و در لبیک به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، برگ زرین دیگری را در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی ایران ثبت و سرنوشت ملی خود را رقم خواهند زد.

انتهای پیام/ن

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

دیدار رئیس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان

دیدار رئیس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان

رئیس دادگستری شهرستان کوهبنان با حضور در زندان زرند با تمام زندانیان دیدار و به‌صورت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *