انتخاب ۲۶ اثر برگزیده از بین ۷۵۰ اثر/ جهاد تبیین وظیفه رسانه ها در جنگ شناختی دشمن است

انتخاب ۲۶ اثر برگزیده از بین ۷۵۰ اثر/ جهاد تبیین وظیفه رسانه ها در جنگ شناختی دشمن است

مسئول سازمان بسیج رسانه استان کرمان گفت: در این جشنواره از مجموع ۱۱۷ رسانه و ۷۵۰ اثر در دو مرحله داوری؛ ۲۶ اثر برگزیده شده است.

انتخاب ۲۶ اثر برگزیده از بین ۷۵۰ اثر/ جهاد تبیین وظیفه رسانه ها در جنگ شناختی دشمن است

به گزارش اقطاع خبر پیش از ظهر امروز اختتامیه ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان کرمان با حضور اصحاب رسانه و مسئولان استانی برگزار شد؛ در این مراسم امین رجایی نژاد مسئول سازمان بسیج رسانه استان گفت: در این جشنواره از مجموع ۱۱۷ رسانه و ۷۵۰ اثر در دو مرحله داوری؛ ۲۶ اثر برگزیده شده است.

وی با اشاره به نقش بی بدیل خبرنگاران در آگاه سازی جامعه توضیح داد: اصحاب رسانه سفیران آگاهی بخش جامعه هستند و ما به عنوان خادم اصحاب رسانه تلاش داریم در جهت توانمندسازی و رقابتهای سالم و انگیزه بخشی رسانه ها گام برداریم.
 
رجایی نژاد افزود: در این جشنواره ۸ سفر به مشهد مقدس به افراد برتر تقدیم می شود که هدیه مجموعه آستان قدس رضوی به برگزیدگان است.

در ادامه حجت الله پاداش جانشین ستاد هماهنگی بسیج اقشار استان کرمان با اشاره به نام جشنواره گفت: حق خواهی در برابر ظلم از ویژگی های ابوذر بود و نامگذاری این جشنواره رسانه ای به نام ابوذر بسیار به جا و شایسته است؛ اصحاب رسانه می توانند حق طلبی ابوذر را به عنوان الگوی خود در رسانه قراردهند.
وی ادامه داد: رسانه ها برای بالا بردن افکار عمومی نقش تعیین کننده دارند زیرا یکی از ارکان دموکراسی مطبوعات هستند.
 
پاداش با تاکید بر وظیفه اصحاب رسانه در باروری فرهنگ ایرانی اسلامی و انقلابی جامعه گفت: تزریق روحیه مقاومت و پایداری، رعایت صلاح عمومی، توجه به حق مردم، دستیابی به اطلاعات سازنده باید از ویژگی های یک خبرنگار باشد.

 
جانشین ستاد هماهنگی بسیج اقشار استان کرمان با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در موضوع جهاد تبیین توضیح داد: در جهاد تبیین نقش و سهم اصحاب رسانه ویژه است و این موضوع باید سرلوحه کار رسانه در جنگ شناختی دشمن بر علیه نظام باشد.

وی ادامه داد: موضوع دیگر ترویج مکتب شهید سلیمانی است و با توجه به اینکه استان کرمان قله این ترویج است و پایتخت مقاومت جهان اسلام است اصحاب رسانه به عنوان بازوی توانمند ترویج مکتب شهید سلیمانی شناخته می شوند.
 
حجت الله پاداش با تاکید بر رسالت مطالبه گری خبرنگاران عنوان کرد: طرح مشکلات و مطالبه گری و انعکاس خدمات در کنار هم وظیفه رسانه ها است و از هیچ کدام از این بخش ها نباید غفلت شود و تمرکز بر یک بخش در عرصه رسانه پذیرفتنی نیست.

انتهای پیام/

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

اهدای ۲ هزار سری جهزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد کرمان

اهدای ۲ هزار سری جهزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد کرمان

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: رزمایش ملی اهدای ۴۲ هزار جهیزیه به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *