انقلاب اسلامی زمینه ساز حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) است/ نور افشانی۵۰ نقطه شهر کرمان  در شب نیمه شعبان

انقلاب اسلامی زمینه ساز حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) است/ نور افشانی۵۰ نقطه شهر کرمان در شب نیمه شعبان

حسین انجم شعاع گفت: نورافشانی در شب نیمه شعبان در ۵۰ نقطه شهر کرمان همراه با قرائت دعای سلامتی امام زمان(عج) انجام می شود.

انقلاب اسلامی زمینه ساز حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) است/ نور افشانی۵۰ نقطه شهر کرمان  در شب نیمه شعبان

به گزارش اقطاع خبر؛ حسین انجم شعاع پیش از ظهر امروز در نشست خبری اعلام برنامه های ستاد شعبانیه استان کرمان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: همه ادیان معتقد به منجی هستند و اکثر ادیان معتقدند منجی روزی خواهد آمد؛ اما شیعه اعتقاداتی روشن و مبرهن دارد که در هیچ یک از ادیان دیگر وجود ندارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با تأکید بر اینکه منجی که حضرت ولی عصر(عج) است، زمانی که ظهور کند، عالم پر از عدالت خواهد شد، عنوان کرد: امام مهدی(عج) در روز نیمه شعبان سال ۲۵۵ در سامرا از پدری به نام امام حسن عسکری علیه السلام و مادری به نام نرجس متولد شد.

وی بیان کرد: پس از تولد، امام زمان(عج) در غیبت صغری بودند و به واسطه نمایندگان با مردم در ارتباط بودند و پس از آن تاکنون ایشان در غیبت کبری به سر می برند که با ظهور خود جامعه را پر از عدل و داد خواهند کرد.

این مقام مسئول با بیان اینکه برای ظهور امام زمان(عج) باید زمینه ظهور را فراهم کنیم و کسانی آماده هستند که قبل از آن، امتحان خود را به خوبی پس داده باشند.

انجم شعاع تأکید کرد: انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی زمینه ساز حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) است و ما برای آنکه ارادتمان را ثابت کنیم باید جامعه و افراد اجتماع، مهدوی باشند تا زمینه ظهور فراهم شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با تأکید بر اینکه در زمینه ترویج فرهنگ مهدوی و انتظار باید کار شود، اظهار کرد: در این راستا رسانه ها می توانند کمک کنند و البته محتوایی که تولید می کنند باید محتوای متقن و علمی باشد.

وی ادامه داد: برای داشتن جامعه، خانواده و افراد مهدوی می توان به دعای وارده امام زمان(عج) در این زمینه توجه کرد.

این مقام مسئول تصریح کرد: تبیین و تبلیغ فرهنگ انتظار را باید انجام دهیم چرا که این فرهنگ به جامعه و افراد اجتماع امید می دهد.

انجم شعاع با اشاره به اینکه ما به منظور برگزاری جشن های نیمه شعبان دو برنامه میدانی و محتوایی را در نظر گرفته ایم، گفت: در زمینه برنامه های میدانی؛ جشن های متعددی را در تمامی مساجد، هیئت ها، محلات خواهیم داشت، به مدت دو شب برنامه ویژه در مهدیه صاحب الزمان(عج) برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان ادامه داد: احیا شب نیمه شعبان، اجتماع مردمی در گلزار شهدا، اجتماع مهدویون ساعت سه بعدازظهر پنجشنبه در گلزار شهدا، راه اندازی کاروان های شادی در سطح شهر به مدت سه روز از دیگر برنامه های میدانی است که برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه نورافشانی در شب نیمه شعبان در ۵۰ نقطه شهر کرمان همراه با قرائت دعای سلامتی امام زمان(عج) انجام می شود، افزود: جشن بزرگ با عنوان میلاد نور در سالن فجر ساعت  ۱۹ جمعه ۲۷ اسفند برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول در پایان با اشاره به اینکه برگزاری مسابقه حفظ دعای عهد در چند دستگاه و تشکل انجام می شود، خاطر نشان کرد: برگزاری مراسم جشن نیمع شعبان در پارک مادر در جوار مرقد شهید گمنام پنجشنبه برگزار می شود همچنین احیا شب نیمه شعبان در برخی از مساجد و تکایا و همچنین در جوار مرقد شهید گمنام در پارک مادر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/م
 

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

اهدای ۲ هزار سری جهزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد کرمان

اهدای ۲ هزار سری جهزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد کرمان

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: رزمایش ملی اهدای ۴۲ هزار جهیزیه به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *