ایجاد 266 فرصت شغلی با اعتباری بالغ بر 18 میلیارد تومان در شهرستان نرماشیر

ایجاد ۲۶۶ فرصت شغلی با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان در شهرستان نرماشیر


 ناصر عسکری نژاد مدیر کل کمیته امداد استان کرمان در سفر به شرق استان در دیدار با امام جمعه و معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری نرماشیر با بیان اینکه شناسایی فقر و کمک به رفع محرومیت که جزء اسناد راهبردی و اساسنامه امداد است را در اولویت کار خود در مناطق محروم قرار داده ایم گفت: امیدواریم بتوانیم با برنامه ریزی منسجم به اهداف مورد نظر برسیم.

وی با بیان اینکه حدود ۴ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد نرماشیر قرار دارند، افزود: شرایطی خاصی در این شهرستان وجود دارد قطعا یکسری استعدادها و ظرفیت های خاص در این شهرستان وجود دارد که خیلی می تواند در زمینه محرومیت زدایی کمک کننده باشد.

عسکری نژاد با بیان اینکه کمیته امداد متولی فقر نیست افزود: اما این نهاد بر اساس وظیفه ای که دارد در جهت رفع فقر و محرومیت در جامعه تلاش می کند.

وی ادامه داد: تمام تلاش ما این است تا جایی که امکان دارد و شرایط، داشته های مالی و کمک های خیرین اجازه می دهد مشکلات را به حداقل برسانیم و امید و نشاط را در جامعه تزریق کنیم.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمان با بیان اینکه در حوزه محرومان که شعار اصلی دولت است بار اصلی بر دوش امداد است تصریح کرد: ما خود را موظف می دانیم به عنوان بال دولت و نظام کمک کنیم مشکلات محرومان به حداقل برسد.

وی در ادامه با بیان اینکه سال گذشته حدود ۲۶۶ فرصت شغلی با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان در شهرستان نرماشیر ایجاد شده است خاطرنشان کرد: امسال نیز ۴۶ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به منظور ایجاد ۷۷۹ فرصت شغلی در شهرستان نرماشیر به اداره کمیته امداد نرماشیر اختصاص داده شده است.

عسکری نژاد هم چنین از ساخت ۱۴۰ واحد مسکن مددجویی طی دو سال گذشته در شهرستان نرماشیر خبر داد و گفت: در صورت تامین زمین از سوی دستگاه های مربوطه این نهاد آمادگی دارد برای تمام مددجویان فاقد مسکن و یا دارای مسکن نامناسب مسکن احداث کند.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمان تاکید کرد: ما در حوزه اشتغال و عمران هیچ محدودیتی نداریم و برای همه خدمات یک پیوست فرهنگی و مذهبی در نظر گرفتیم.

انتهای پیام/ طهماسبی https://armanekerman.ir/vdcfycdymw6d0ma.igiw.html


درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

رشد ۶۹ درصدی فضای ورزشی مدارس استان کرمان

رشد ۶۹ درصدی فضای ورزشی مدارس استان کرمان

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «اقطاع خبر» رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *