این اقدام نشان از شکست دشمنان در رسیدن به اهدافشان دارد/ هراس دشمنان از پیشرفت و قدرت ایران اسلامی

این اقدام نشان از شکست دشمنان در رسیدن به اهدافشان دارد/ هراس دشمنان از پیشرفت و قدرت ایران اسلامی

علمای اهل سنت استان کرمان حادثه ترویستی در حرم مقدس شاهچراغ در شیراز را محکوم کردند و گفتند: حمله تروریستی ددمنشانه و بزدلانه صورت گرفته، نشان از ترس و اعتراف به شکست دشمنان است و این اعلام رسمی از سوی دشمنان است که ما در رسیدن به اهداف خود ناکام مانده و شکست خورده ایم.

این اقدام نشان از شکست دشمنان در رسیدن به اهدافشان دارد/ هراس دشمنان از پیشرفت و قدرت ایران اسلامی

به گزارش اقطاع خبر؛ عصر گذشته حمله تروریستی به مرقد مطهر شاهچراغ در شیراز بر خروجی رسانه ها قرار گرفت. اقدام ددمنشانه و بزدلانه ای که گروهک ترویستی داعش، مسئولیت آن را بر عهده گرفت. در این حمله ناجوانمردانه تعدادی از هموطنان ایران اسلامی به درج رفیع شهادت نائل آمدند و برخی دیگر مجروح شدند.

مولوی یونس چاهانی در گفتگو با اقطاع خبر؛ با اشاره به حمله تروریستی روز گذشته با حرم مطهر شاهچراغ در شیراز گفت: دشمنان برای رسیدن به اهداف خود در کنار جنگ رسانه ای و فرهنگی، به جنگ نظامی، ارعاب، ترور، انفجار و غیره روی آورده اند؛ چرا که آنان در رسیدن به اهداف خود ناکام مانده اند.

مشاور نماینده پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس در امور اهل سنت ادامه داد: با نگاه به تاریخ اسلام مشاهده خواهیم کرد که هرگاه دشمن در رسیدن به اهداف خود ناکام مانده، دست به جنایت و کشتار غیر نظامیان زده است.

حمله تروریستی شیراز نشان از شکست دشمنان در رسیدن به اهدافشان دارد

وی با تأکید بر اینکه ما دشمن را در هر حالت باطل و نظامیان خود را حق می دانیم، ابراز کرد: حمله تروریستی ددمنشانه و بزدلانه صورت گرفته، نشان از ترس و اعتراف به شکست دشمنان است و این اعلام رسمی از سوی دشمنان است که ما در رسیدن به اهداف خود ناکام مانده و شکست خورده ایم.

مولوی چاهانی بیان کرد: دشمن هر زمان که شکست می خورد، دست به چنین جنایاتی می زند؛ این جنایت قلب هر انسانی را که اگر ذره ای وجدان و انسانیت داشته باشد، به درد می آورد و کسانی که چنین اقدامی را انجام داده اند از رده انسانیت خارج شده و به اوج حیوانیت رسیده اند.

مشاور نماینده پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس در امور اهل سنت اظهار کرد: در این حمله تروریستی شاهد به شهادت رسیدن زنان، کودکان و بزرگسالان بودیم، افرادی که برای زیارت حرم و عبادت خداوند متعال آمده بودند و سلاحی با خود نداشتند.

تلاش دشمنان برای نفوذ در بین صفوف مستحکم ملت ایران

وی با بیان اینکه راه حق و راه مبارزه با ظلم همواره پیروز است و ظالم در پایان ناامید می شود و شکست می خورد، تصریح کرد: آحاد ملت ایران باید هوشیار باشند و بدانند که دشمن می خواهد در بین صفوف مستحکم ما نفوذ کند تا نقشه های پلید خود را در بین انسان های آزاده پیاده کند.

مولوی چاهانی تأکید کرد: به این مرحله از یقین رسیده ایم که دشمن به سود ما نیست و افرادی که ادعای دلسوزی، آزادی و ایران دوستی دارند، در ادعای خود صداقت ندارند و گرنه از این جنایت اعلام رضایت نمی کردند.

مشاور نماینده پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس در امور اهل سنت خاطر نشان کرد: به عنوان یک مسلمان و شهروند ایرانی اعلام می کنیم از این جنایت به شدت متأثر و اندوهگین هستیم و از ژرفای قلبمان این حادثه دردناک را محکوم می کنیم و اگر هبر معظم انقلاب دستور پاسداری از وطن و خون شهدا را دهند، با سری بلند و خاطری خوش جهت اجرای منویات معظم له آماده هستیم.

هراس دشمنان از پیشرفت و قدرت ایران اسلامی

مولوی عبیدالله شیهکی در گفتگو با اقطاع خبر؛ با اشاره به آیه ۹۳ سوره نسا در خصوص حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ در شیراز گفت: این را باید بدانیم که اقدام کنندگان این حادثه تروریستی، دشمنانی هستند که مناطق مرزی ما را مورد هدف قرار دادند و حال شهرهای مرکز کشور را مورد هدف قرار داده اند.

امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر فهرج با بیان اینکه همگان باید آگاه باشیم که دشمن هم اکنون با تمام توان خود علیه کشورمان اقدام کرده است، ادامه داد: اقدامات صورت گرفته توسط گروهک های تروریستی و تیم های وابسته به آمریکایی ها و ایادی استکبار هستند و آنان با این اقدامات می خواهند عرصه را برای ملت ایران تنگ کنند.

وی بیان کرد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران را هدف قرار داده اند چرا که پیشرفت و ترقی ایران اسلامی را شاهد هستند اما در کنار آن چشم دیدن پیشرفت ایران را ندارند.

آحاد ملت ایران این حادثه را محکوم می کنند

مولوی شهیکی عنوان کرد: دین و دیانت مردم ایران روز به روز در حال پیشرفت است و به ویژه آیت الله رئیسی اقداماتی را برای پیشرفت ایران اسلامی انجام می دهد که دشمنان چشم دیدن این فعالیت ها و پیشرفت را ندارند و به همین دلیل گمان می کنند که با این ترقی بازی ها می توانند جلوی پیسرفت ایران را بگیرند و این درحالی است که این فکرها را به گو و چاله های تاریخی خود خواهند برد.

امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر فهرج اظهار کرد: هر حادثه ای که در کشورمان پیش می آید، ملت ایران بیدار و آگاه تر می شود و توصیه ما به جوانان این است که بدانید، آمریکا و ایادی آنها خیرخواه ما نیستند و دشمنان ما هستند.

وی گفت: کسانی که فرد در حال عبادت و نماز را مورد هدف قرار می دهد، بویی از دین و ایمان نبرده است؛ چرا که اگر کسی بویی از دین و ایمان برده باشد، نمازگزاران و زنان و کودکان را مورد هدف قرار نمی دهد؛ اگر دشمنان مرد هستند در عرصه های میدان جنگ و در جاهایی که نیروهای توانمند مسلح ما حضور دارند، حضور پیدا کنند.

مولوی شهیکی با تأکید بر اینکه دشمن با این اقدامات می خواهد جنگ مذهبی و اختلاف داخلی راه بیاندازد، خاطر نشان کرد: آحاد ملت ایران و علمای شیعه و سنی ایران اسلامی بیدار هستند و این اتفاق را محکوم می کنند و از مسئولان قضایی، نظامی و انتظامی درخواست داریم که این افراد را دستگیر و به اشد مجازات برسانند تا درس عبرتی برای کسانی باشند که می خواهند امنیت ایران را مورد هدف قرار دهند.

انتهای پیام/م
 

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

شهید مطهری مرزبان دین به‌معنای دقیق کلمه بود

شهید مطهری مرزبان دین به‌معنای دقیق کلمه بود

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: یکی از ویژگی‌های شهید مطهری، مرزبانی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *