باید با دقت و بصیرت رای بدهیم

باید با دقت و بصیرت رای بدهیم

امام جمعه عنبرآباد گفت: باید با دقت و بصیرت رای بدهیم و انتخاب کنیم و بدانیم که همین یک بند انگشت ما که در انتخابات مهر می‌زند، مانند تیری قلب دشمن را پاره می‌کند.

باید با دقت و بصیرت رای بدهیم

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حمید بامری با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: دهه مبارک فجر فرصت مغتنم و ارزشمندی است برای تبیین دستاوردهای ۴۵ ساله نظام اسلامی و امروز یک وظیفه در عرصه جهاد تبیین متوجه همه ماست و آن بیان دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی است.

وی گفت: به فرمایش مقام معظم رهبری ما بر اثر تسلط سیاست‌های استبدادی، استعماری، سلطنت‌های موروثی و خاندانی حکومت‌های غاصب و جائر در طول سه قرن، از قافله علم جهانی عقب ماندیم، اما معجزه انقلاب اسلامی به ما هویت داد و ما را آزاد کرد و به ما قدرت، عظمت و رشد داد. 

بامری با بیان‌ دستاوردهای جمهوری اسلامی عنوان کرد: جمعیت کشور از ۳۶ میلیون نفر در سال ۵۷ اکنون به قریب ۸۵ نفر رسیده و با افزایش دو برابری جمعیت، کشورمان در بخش سلامت پیشرفت ۱۵ برابری داشته است. 

امام جمعه عنبرآباد اظهار کرد: در دوران طاغوت ۳۷ درصد شهرهای کشورمان دارای بیمارستان بودند اما اکنون ۹۷ درصد شهرهای کشور دارای بیمارستان هستند و در سال ۵۷ تعداد کل پزشکان کشور ۱۴ هزار و ۷۰۰ نفر بودند ولی الان بیش از ۱۴۰ هزار پزشک تربیت شده است.

حجت‌الاسلام بامری گفت: به برکت انقلاب اسلامی ۹۵ درصد دارو در داخل کشور تولید می‌شود و این خودکفایی در حوزه تولید دارو محسوب می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به انتخابات پیش‌رو گفت: قبل از انقلاب، انتخاباتی به این شکل وجود نداشت و تقریبا همه انتخاب‌ها انتصابی بود؛ اما امروز به برکت انقلاب اسلامی در طول ۴۵ سال عمر انقلاب ۱۳ دوره انتخابات ریاست جمهوری، ۱۱ دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، پنج دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، ۶ دوره انتخابات شورای شهر و روستا و سه دوره همه‌پرسی صورت گرفته است.

امام جمعه عنبرآباد گفت: ما الان هم یک انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز و تاریخی داریم و شاهدیم که یزیدیان زمان، علیه انتخابات چگونه دشمنی و خناسی می‌کنند. 

حجت‌الاسلام بامری افزود: به تعبیر مرحوم آیت‌الله مشکینی رحمت‌الله علیه کسی که در انتخابات شرکت می‌کند ولی رای سفید می‌دهد انتخاب نمی‌کند انگار در صحنه کربلا حضور دارد ولی بی‌هدف تیر رها می‌کند چون موضع‌گیری دقیق و هدفمندی ندارد و کسی که در انتخابات به غیرصالح رای می‌دهد گویا علیه حق و علیه امام حسین علیه‌السلام دارد شمشیر می‌زند.

وی با اشاره به اهمیت حضور پای صندوق‌های رای خطاب به مردم و جوانان گفت: باید با دقت و بصیرت رای بدهیم و انتخاب کنیم و بدانیم که همین یک بند انگشت ما که در انتخابات مهر می‌زند، قلب دشمن را پاره می‌کند.

امام جمعه عنبرآباد با طرح این سوال که اگر انتخابات و مسئله رای دادن و انتخاب کردن یک امر بیهوده‌ای است، چرا امروز دشمن برای کم‌رنگ جلوه دادن انتخابات شبانه روز در حال تلاش است؟ افزود: اگر انتخابات یک امر بی‌اهمیت است چرا این همه هزینه باید علیه آن به‌کار گرفته شود؟

وی با برشمردن تاثیرات انتخابات در همه جوانب جامعه، گفت: انتخابات اثر دارد و اثر انتخابات ایجاد قدرت و همبستگی ملی، ایجاد امنیت، باعث رشد، پیشرفت، حرکت، پویایی و تحول است و دشمن از این آثار انتخابات هراس دارد. 

امام جمعه عنبرآباد خاطرنشان کرد: ملت ما ان‌شاءالله با شرکت در انتخابات در موعد مقرر، نه تنها بند دل دشمن را پاره می‌کند، بلکه چشم دشمن را نیز کور خواهند کرد.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/م

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

رونمایی از «همیار بازیافت» در کرمان

رونمایی از «همیار بازیافت» در کرمان

با حضور جمعی از مسئولان کرمان، نشان همیار بازیافت در کرمان رونمایی شد. به گزارش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *