برپایی نمایشگاه اسوه پایگاه‌های بسیج حوزه خواهران نرجس ماهان

برپایی نمایشگاه اسوه پایگاه‌های بسیج حوزه خواهران نرجس ماهان


ناهید امیر ماهانی فرمانده بسیج خواهران بخش ماهان گفت: در نمایشگاه اسوه گزیده ای از فعالیت های بسیج در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سازندگی،کمک رسانی، جهاد تبیین، فضای مجازی به نمایش عموم گذاشته شده است.

فایل ویدیو

 ناهید امیر ماهانی در گفتگو با اقطاع خبر؛ گفت: پایگاه های مقاومت بسیج بخش ماهان در راستای عمل به منویات رهبری اقدام به برپایی نمایشگاه اسوه کرده است که اهم فعالیت های بسیجیان در سال ۱۴۰۰ به صورت نموداری و تصویری و با تشریح فعالیت ها توسط فرماندهان انجام می پذیرد.

فرمانده بسیج خواهران بخش ماهان ارزیابی عملکرد فرهنگی و اجتماعی پایگاه های بسیج، ایجاد شور و نشاط و رقابت سالم در بین بسیجیان را از مهمترین اهداف برپایی نمایشگاه های طرح اسوه دانست و افزود: در پایان این طرح با ارزیابی کارشناسان یک پایگاه از بین ۱۵ پایگاه بسیح براساس شاخص ها به عنوان اسوه به مرحله پایانی راه خواهد یافت.

وی افزود: نمایشگاه اسوه از ۱۳ تیر ماه در قالب ۱۵ غرفه به مدت یک هفته از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ ظهر و ۱۷ عصر الی ۲۱ شب  در تکیه حضرت ابوالفضل عباس (ع) «ثانی آباد» برای بازید عموم دایر است.

امیرماهانی خاطر نشان کرد: لازم به ذکر است نمایش توانمندی های بانوان بسیجی در زمینه صنایع دستی و سایر رشته ها از دیگر بخش های نمایشگاه اسوه است.

انتهای پیام/ تاج الدینی

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

لاله‌زار سردترین ایستگاه سرد کشور

لاله‌زار سردترین ایستگاه سرد کشور

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته لاله‌زار با یک درجه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *