برگزاری جشنواره های کویر و آفرود سواری در زرند

برگزاری جشنواره های کویر و آفرود سواری در زرند

محمد اسلامی گفت: جشنواره‌های تپه‌های شنی دهزوئیه و جشنواره زعفران دشتخاک با ۱۵ هزار نفر شرکت کننده از مهم‌ترین جشنواره‌های سالجاری محسوب می‌شود

برگزاری جشنواره های کویر و آفرود سواری در زرند

به گزارش اقطاع خبر؛ محمد اسلامی اظهار کرد: طبق تقویم جشنواره‌های شهرستان زرند تا پایان سال‌جاری تعداد جشنواره های برگزار شده این شهرستان به ۳۵ عدد می‌رسد.

مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان زرند با اشاره به اینکه جشنواره‌های تپه‌های شنی دهزوئیه و جشنواره زعفران دشتخاک با ۱۵ هزار نفر شرکت کننده از مهم‌ترین جشنواره‌های سالجاری محسوب می‌شود افزود: جشنواره‌های روستایی نیز به‌طور متوسط بین ۵ تا ۷ هزار نفر بازدید کننده داشته است.

اسلامی بیان کرد: معرفی ظرفیت‌های گردشگری، تاریخی، طبیعی، جذب گردشگر، رونق صنعت گردشگری و همچنین کسب و کارهای مبتنی بر صنایع‌دستی و تولیدات روستایی از مهم‌ترین اهداف این جشنواره‌ها است.

وی ادامه داد: طی دو هفته ابتدایی آذرماه سالجاری نیز جشنواره بزرگ “کویر، سادگی و آرامش” در تپه‌های شنی دهزوئیه و همچنین آفرودسواری در  منطقه چاشور روستای نصرآباد از توابع یزدان‌آباد را خواهیم داشت و پس از آن نیز تا پایان سال به‌طور هفتگی یک جشنواره برگزار می‌شود.

مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان زرند خاطرنشان کرد: تقویم جشنواره‌های زرند به عنوان شهر جشنواره‌های ایران برای سال ۱۴۰۲ در اوایل اسفندماه تنظیم و به چاپ خواهد رسید.

انتهای پیام/م
 
 
 
 
 

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

اهدای ۲ هزار سری جهزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد کرمان

اهدای ۲ هزار سری جهزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد کرمان

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: رزمایش ملی اهدای ۴۲ هزار جهیزیه به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *