برگزاری همایش ورزش همگانی در شهرستان ارزوئیه

برگزاری همایش ورزش همگانی در شهرستان ارزوئیه

همایش ورزش همگانی به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش با حضور رضا اسماعیل کاخ فرماندار ، مسئولین ادارات شهرستان و مردم شهر ارزوئیه در مجموعه ورزشی امام علی (ع) ارزوئیه برگزار شد.

برگزاری همایش ورزش همگانی در شهرستان ارزوئیه

به گزارش “اقطاع خبر” از ارزوئیه همایش ورزش همگانی صبحگاهی و اجرای حرکات ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی در مجموعه ورزشی امام علی شهرستان ارزوئیه با حضور فرماندار،مسولین ادارات و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

فرماندار ارزوئیه با بیان این مساله که ارتقاء فرهنگ ورزش همگانی رابطه مستقیمی با کم شدن انحرافات و آسیب های اجتماعی در سطح جامعه به ویژه در بین جوانان و نوجوانان دارد گفت: تلاش مسئولین ورزشی شهرستان باید این باشد که امر ورزش همگانی در بین آحاد مردم نهادینه شود.

رضا اسماعیل کاخ در ادامه روحیه جوانمردی و آزادگی را دو خصوصیت بارز ورزشکاران دانست و افزود: اقتداء و الگو برداری ورزشکاران از ائمه اطهار و حضرت علی (ع) را در کنار کسب عناوین قهرمانی ضروری و باعث رشد و تعالی معنوی در ورزشکاران است.

در پایان ، شرکت کنندگان این مراسم با حضور بر مزار مقدس شهداء گمنام یاد و خاطر این عزیزان را گرامی داشتند.

انتهای پیام/جواد بختیاری زاده

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

سد زردشت؛ بلاتکلیفی 14 ساله در سایه کم‌آبی شدید – #توسعه_بافت در انتظار عملیات احیا

شهرستان بافت که زمانی به عنوان جواهری سبز در قلب کرمان می‌درخشید، اکنون با توقف پروژه سد زردشت و بحران عمیق کم‌آبی، در آستانه فراموشی چشم‌انتظار معجزه‌ای برای بازگشت به دوران شکوفایی است. با گذشت 14 سال، آیا زمان آن نرسیده که مسئولین به فریاد این طلای سبز پاسخ دهند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *