برگزاری ۳ مانور آمادگی انتخابات در کرمان

برگزاری ۳ مانور آمادگی انتخابات در کرمان

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان گفت: برنامه‌ریزی کرده‌ایم سه مانور در هشتم، ۱۸ و ۲۹ بهمن برگزار کنیم تا میزان آمادگی ستادها را مورد سنجش قرار دهیم.

برگزاری ۳ مانور آمادگی انتخابات در کرمان

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی اقطاع خبر؛ رحمان جلالی صبح امروز در ستاد انتخابات استان کرمان با حضور فرمانداران با اشاره به اینکه ۴۰ روز تا انتخابات داریم، گفت: بر اساس راهبردهای چهارگانه‌ مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت که مقام معظم رهبری عنوان کردند باید نسبت به انتخابات، آرایش گرفته شود. 
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان ادامه داد: برنامه‌ریزی کرده‌ایم سه مانور در هشتم، ۱۸ و ۲۹ بهمن‌ماه برگزار کنیم تا میزان آمادگی ستادها را مورد سنجش قرار دهیم.
 
رئیس ستاد انتخابات استان کرمان با اشاره به ارائه موارد متعدد در خصوص کمیته‌های ۹ گانه با حضور استاندار در جلسه هفته گذشته و با بیان اینکه فرمانداران باید کمیته‌های ۹ گانه در زمینه انتخابات فعال کنند، عنوان کرد: برنامه‌ریزی شده است از این هفته استاندار در شهرستان‌ها حضور داشته باشند.
 
وی خاطرنشان کرد: ۲ هزار و ۴۳۷ شعبه اخذ رای را برای انتخابات در نظر گرفته‌ایم و اکثر فرایند رای‌گیری انتخابات، الکترونیکی شده است.

انتهای خبر/م 

 

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

شهید مطهری مرزبان دین به‌معنای دقیق کلمه بود

شهید مطهری مرزبان دین به‌معنای دقیق کلمه بود

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: یکی از ویژگی‌های شهید مطهری، مرزبانی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *