بی‌بصیرتی خواص فاجعه عاشورا را رقم زد و آنان را مردود کرد

بی‌بصیرتی خواص فاجعه عاشورا را رقم زد و آنان را مردود کرد

نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: خواص جامعه در بحران‌ها و سختی‌ها باید به داد حق برسند اما در عاشورا خواص که اندک هم نبودند، امام را تنها گذاشتند.

بی‌بصیرتی خواص فاجعه عاشورا را رقم زد و آنان را مردود کرد

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ آیین عبادی-سیاسی نمازجمعه این هفته در سراسر شهرستان‌های استان کرمان برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، در خطبه‌‌های نماز جمعه یکی از درس‌های نهضت حسینی علیه‌السلام را این موضوع دانست که امام در جامعه و خط امامت به دنبال خط رسالت باید حجت را بر همه تمام کند.
 
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان افزود: امام جامعه باید برای هدایت فرد فرد انسان‌ها تلاش کند و همه ظرفیت خود را به کار بگیرد تا انسان و جامعه انسانی مورد هدایت واقع شود، بنابراین وقتی در کلمات و سخنرانی‌ها و خطبه‌های امام حسین علیه السلام نگاه می‌کنیم، در سه سطح با جامعه هدف خود سخن گفته است.
 
وی تاکید کرد: «انسانیت در سطح عمومی» سطح اول است  که امام علیه السلام با هر انسان، با هر عقیده و نگرشی سخن گفته و وجدان بیدار انسان و انسانیت مورد خطاب حضرت است، فرقه و رنگ و جغرافیا و نژاد و مذهب و عقیده مطرح نیست و هر انسان آزاده‌ای مورد خطاب امام است.
 
حجت الاسلام علیدادی سلیمانی ادامه داد: سطح دوم خطابه متوجه جامعه اسلامی و مسلمانان است؛ آنها که اهل نماز و مسجد و محراب هستند و ادعای اسلامی و دیانت داشته و در مجالس مذهبی حضور دارند و خود را در هدایت انسان‌ها پیشروتر می‌دانند و در خلوت و آشکارا می‌گویند مورد هدایت خدا قرار گرفتیم.
 
نماینده ولی فقیه در استان کرمان؛ بخش سوم خطابه‌های امام حسین (ع) را متوجه خواص جامعه دانست و بیان کرد: البته خواص هم از سخنان امام تحلیل خود را دارند که جامعه هم باید از آن تحلیل استفاده کند؛ خواص مشهور به علم، مذکور به خیر و معروف به نصیحت  هستند.
 
امام جمعه کرمان حساس‌ترین بخش مورد خطابه امام را خواص عنوان کرد و گفت: اینها دایره نفوذ بیشتری دارند و وقتی ارشاد شدند و تحلیل درستی به‌دست بیاورند و پای آن بایستند؛ می‌توانند جامعه را به آن سمت حرکت دهند.
 
وی با بیان اینکه تاریخ پُر است از خواصی که یا دچار کج فهمی شدند و تحلیل درست نداشتند و یا تحلیل درست داشتند اما حرکت درستی انجام ندادند؛ افزود: خواص با شناخت صحنه نبرد باید به موقع در خط مقدم حاضر شوند و باید همه شوکت و جلال و آبرو و مال و جان خود را در روز خطر در طبق اخلاص بگذارند و خواص مسئول و موظف به استفاده از آن هیبتی هستند که خداوند به آنان داده است‌.
 
حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با تاکید بر اینکه خواص باید از حق و حقانیت دفاع کنند ولو آبروی آنها آسیب ببیند زیرا باید هزینه خاص شدن را پرداخت کنند؛ گفت: سئوال مهم این است در کربلا آیا این جماعت به وظیفه خود عمل کردند؟ اگر مشاهیر و خواص جامعه اسلامی به خصوص در شهرهای دینی و مذهبی در رکاب حسین علیه السلام قرار می‌گرفتند همین اتفاقات رقم می‌خورد؟
 
وی با افزودن این مطلب که آیا خواص از آبروی خود مایه گذاشتند و مال خود را برای دفاع از حق خرج کردند و یا گوشه‌ای نشستند و حرکت درستی نکردند؟ تصریح کرد: خواص مردود در کربلا و عاشورا که تعدادشان کم نیست، امتحان خوبی پس ندادند در حالیکه خواسته های حضرت از خواص در خطبه‌های ایشان منعکس است بنابراین از بزرگترین درس‌ها این است خواص جامعه در بحران‌ها و سختی‌ها به داد حق برسند.
 
نماینده ولی فقیه در استان کرمان با افزودن این مطلب که امام راحل هم قبل از انقلاب فرمودند ای علما و حوزه‌های علمیه به داد اسلام برسید؛ اظهار کرد: آیا در آشوب‌ها و توطئه و فتنه سیاهی که سال گذشته  کشور را گرفت؛ خواص جامعه که نفوذ اجتماعی دارند و خود را از خانواده انقلاب و انقلابی می‌دانند در رکاب امام جامعه درست حرکت کردند؟ پس ما باید خواص عاشورا را با خواص زمان خودمان کاملاً تطبیق بدهیم.
 
وی تاکید کرد: مجلس امام حسین علیه‌السلام سه هدف مهم تعقیب می‌کند؛ اول خود حضور در مجلس ماتم و عزای حسین علیه‌السلام است که روایات متظاهر زیادی است که اگر کسی در این مجالس حضور یافت و دل او شکست و اشک او جاری شد چه ثواب‌هایی در انتظار او است حتی خود را به گریه زدن و مردم را به گریه واداشتن نیز ثواب دارد.

علیدادی سلیمانی شناخت واقعی حادثه کربلا را هدف دوم مجالس حسینی دانست و گفت: در واقعه عاشورا مهم این است که پشت صحنه حادثه را بدانیم و نقش هر کسی را فهمیدن و عوامل آن را برجسته کرد تا در زندگی ما کربلای دوم و سوم تکرار نشود و در اردوگاه مقابل حسین قرار نگیریم؛ یعنی بصیرت و تحلیل درست از حادثه کربلا داشته باشیم.
 
امام جمعه کرمان ادامه داد: هدف سوم تربیت دینی است؛ باید در این محافل و مجالس و در مدرسه حسین علیه‌السلام تربیت دینی و اسلامی در مکتب اهل بیت را یاد بگیریم که سخنرانان، وعاظ، مداحان و بانیان مجالس در هر سه بخش نقش برجسته‌ای دارند.

خطیب جمعه بردسیر: مردم با تمام تبلیغات منفی و گرانی‌ها، برای امام حسین (ع) سنگ تمام گذاشتند

حجت‌الاسلام علی اکبر کرمانی امام جمعه بردسیر ضمن ابراز تسلیت عاشورای حسینی گفت: امسال نماز جمعه با روز عاشورا مقارن شد و در روایات است که روز ظهور هم، روز عاشورا و جمعه است.

وی افزود: با همه تبلیغات منفی نسبت به دین و مذهب و با همه گرانی‌ها مردم در خرج کردن برای امام حسین علیه السلام و عزاداری و برپایی مراسم سنگ تمام گذاشتند و بیشتر از سال‌های گذشته در راه پسر پیامبر هزینه کردند.

حجت الاسلام کرمانی گفت: گریه و تباکی بر حسین از بزرگترین فضایل است و این گریه سبب رشد، تربیت و انسان‌سازی می‌شود و دشمن از این گریه‌ها می‌ترسد.

وی تصریح کرد: مسلمان کسی است که سایرین از دست و زبانش در امان باشند و از ظلم به دیگران پرهیز کند و تمام سیره و سفارش امام حسین علیه السلام نیز رعایت اخلاق و دفاع از مظلوم است.

امام جمعه بردسیر در پایان از مردم و مسئولان و هیئت‌های مذهبی شهرستان به خاطر برپایی با‌شکوه مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی قدردانی کرد.
 

خطیب جمعه شهرستان بم: خداباوری نقطه اوج عاشوراست

حجت‌الاسلام قاسم دانشی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بم با تسلیت عاشورای حسینی بیان کرد :در انجام واجبات دینی باید تلاش کنیم.

وی افزود:نماز جمعه امسال عاشورایی است .

دانشی تاکید کرد: پنجم مردادماه سالروز اقامه اولین نماز جمعه به فرمان حضرت امام (ره)است.

امام جمعه بم گفت: نمازجمعه در رأس همه امور است و ثوابی بالاتر از شرکت در نمازجمعه نیست.

 

  امام جمعه فاریاب: عاشورا و امام حسین علیه‌السلام سبب برتری شما از امت‌های دیگر شده است

حجت‌الاسلام والمسلمین عباس گروهی امام جمعه فاریاب بیان کرد: یکی از مولفه‌های قدرت نیروهای مسلح آن کشور است رزمایش ارتش ایران نمونه آن است در این رزمایش از پهبادهای جدید بومی برای شناسایی و بمباران استفاده شد، این پهبادها تا فاصله ۲۰۰۰ کیلومتری می تواند برود و برگردد؛ یعنی رژیم صهیونیستی بداند که در تیررس ماست.

وی افزود: ساختن این پهبادها، یک توانمندی بومی است و باعث عملکرد قابل قبول در کشور و منطقه شده است، این نعمت از عاشوراست و روایت می فرماید عاشورا سبب برتری شما از امت‌های دیگر است.

حجت‌الاسلام گروهی اظهار کرد: رژیم غاصب اسرائیل در آستانه فروپاشی است و این موضوع نتیجه عملکرد بد نخست وزیر آن نتانیاهو است، خود رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونسیتی اعتراف می‌کند در حال فروپاشی هستند و همه‌ اینها سبب قدرت و جرأت نیروهای حزب‌الله و حمله به رژیم صهیونسیتی شده است.

وی در ادامه بیان کرد: همه  این‌ها به برکت وجود ابا عبدالله‌الحسین علیه السلام و عاشوراست، از نظر آنها بنی‌امیه باید تا پایان تاریخ می‌ماند اما نه اینکه نماندند بلکه توسط کسانی مثل خودشان برکنار شدند.

 

امام‌جمعه شهرستان عنبرآباد: امروز روز وقوع بزرگ‌ترین فاجعه عالم است

حجت‌الاسلام حمید بامری امام جمعه عنبرآباد در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با توصیه به رعایت تقوا و در ادامه سلسله مباحث عوامل تحکیم خانواده گفت: یکی از عواملی که در تحکیم بنای خانواده اثرگذار است و نقش دارد ارتباط کلامی و گفتگو کردن با همسر و اعضای خانواده است.

امام جمعه عنبرآباد یکی دیگر از عوامل تحکیم بنای خانواده را رعایت عدالت در خانواده دانست و افزود: دین اسلام بر رعایت مساوات و عدالت در خانواده تاکید زیادی دارد بنابراین نگاه تبعیض آمیز بین فرزندان و ترجیح یکی بر دیگری، تبعیض بین پسر و دختر در محبت کردن این ریشه در عصر جاهلیت دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین بامری با تسلیت روز عاشورای حسینی گفت: امروز روز بزرگ‌ترین فاجعه عالم است و به فرمایش امام‌سجاد علیه السلام «هیچ روزی مانند روز عاشورا فاجعه و مصیبت برای اهلبیت نیست».

خطیب جمعه عنبرآباد عنوان کرد: امروز ابلیس با تمام جنودش دست به کار است، با اقسام فتنه‌های آخرالزمان و دستگاه تبلیغاتی استکبار دشمن، فتنه‌های فرهنگی دشمن، لجن پراکنی‌های دشمنان و اهانت‌ها به قرآن و دین و ارزش‌ها و جنگ روایت‌ها رو برو هستیم که اگر نسبت به حق امام تسلیم نباشیم و تصدیق نکنیم در زمان ظهور امام زمان علیه‌السلام به سرنوشتی مبتلا می‌شویم که مقابل امام‌حسین علیه‌السلام ایستادند و سر امام‌حسین(ع) را بالای نیزه‌ها فرستادند.

وی افزود: امروز دشمن به دنبال ایجاد انحراف در جامعه است که بتواند جامعه را منحرف کند و جامعه منحرف به ارتجاع کشیده شود و نتیجه جامعه مرتجع بالا فرستادن سر امام‌حسین(ع) بر نیزه‌ها است.
 

امام جمعه  شهرستان کوهبنان: در کنار عزاداری و سینه‌زنی، ولایت‌مداری و بصیرت نیاز همگان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی جعفری امام جمعه کوهبنان پس از دعوت همگان به تقوای الهی گفت: حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) مطیع لله بود؛ وفاداری، مهربانی، معرفت، بصیرت و پاسداری از ویژگی‌های قمر بنی هاشم بود.

وی ادامه داد: از جمله عوامل زمینه‌ساز قیام عاشورا این بود که مردم وصایای پیامبر رحمت را کنار گذاشتند در حالی که پیامبر مردم را توصیه به کتاب الله و عترت نمود و راه نجات را در تمسک به این دو دانست.

وی بیان داشت: کمرنگ شدن معنویت از دیگر عوامل حادثه کربلا بود دوری از معنویت و دنبال دنیا رفتن باعث شد مردم بیعت با ولی و رهبر خود را بشکنند

امام جمعه کوهبنان افزود: افول غیرت دینی از دیگر عوامل حادثه کربلا بود، مردم در مقابل یزید و یزیدیان کوتاه آمدند.

حجت‌الاسلام جعفری گفت: در کنار عزاداری و سینه‌زنی؛ داشتن خصلت‌های ولایت‌مداری، غیرت، بصیرت و معرفت نیاز همگان به خصوص جوانان و نوجوانان است.

امام جمعه عنبرآباد افزود: پیام ملت امام‌حسین علیه‌السلام در جمعه عاشورایی، خطاب به دشمن این است، که ما با تمسک به مکتب عاشورا و آموزه‌هایش با سرمایه مکتب سیدالشهدا پوزه شیطان و استکبار را به خاک خواهیم مالید و بر تمام انحراف‌ها و توطئه‌ها و فتنه‌انگیزی‌های دشمن فایق خواهیم آمد.

 

امام جمعه جیرفت: یکی از اهداف قیام امام‌حسین (ع) اقامه نماز بود

حجت‌الاسلام والمسلمین میثم تارم امام جمعه جیرفت در خطبه‌های نمازجمعه جیرفت در ظهر عاشورای حسینی ضمن تسلیت شهادت امام حسین (ع)، توصیه به رعایت تقوای الهی و مصرف بهینه از نعمت‌های الهی، بویژه آب و برق، گفت: خداوند متعال خطاب به حضرت موسی (ع)، اقامه نماز، حج و جهاد در راه خدا را از ویژگی‌ها و فضائل امت پیامبر آخرالزمان معرفی کرده است.

امام جمعه جیرفت افزود: اقامه نماز، یکی از اهداف قیام امام حسین (ع) در زیارت‌نامه ایشان ذکر شده است که ایشان در ظهر روز عاشورا، نماز جماعت را اقامه کردند.

خطیب نمازجمعه جیرفت، بیان کرد: خداوند متعال در ادامه خطاب به حضرت موسی (ع) درمورد ویژگی‌ها و فضائل امت پیامبر آخرالزمان، از اقامه نمازجمعه، معجزه قرآن، علم و عاشورا نام برده است.

وی درمورد اهمیت و جایگاه اقامه نمازجمعه و معجزه قرآن کریم، عنوان کرد: خداوند متعال در سوره جمعه می‌فرمایند «بشتابید به سوی نمازجمعه» و قرآن، تمام کتاب‌های آسمانی قبل از خودش را تایید کرده و تنها کتاب آسمانی که جایگاه معجزه را دارد، قرآن است.

حجت‌الاسلام تارم در خصوص اهانت دشمنان به قرآن کریم، اظهار کرد: دشمن، به بهانه آزادی بیان، به قرآن کریم، اهانت کرده است، زیرا نمی‌تواند آزادی بیان قرآن را تحمل کند.

 

خطیب نمازجمعه شهرستان بافت: مشکل زمین‌های مسکن ملی و جاده‌های اصلی شهرستان بافت حل شود

حجت‌الاسلام محمد محمدزاده امام‌جمعه شهرستان بافت نیز بیان داشت: مسئله جمعیت باید جدی گرفته شود، متأسفانه جمعیت جوان کشور در حال کاهش است و اگر فکری برای جمعیت نشود تهدید بزرگی برای آینده کشور خواهد بود.

وی گفت: کاهش جمعیت مهم‌ترین مسئله است که دشمن بر روی آن کار می‌کند و بزرگ‌ترین جنگ، جنگ جمعیتی است.

محمدزاده با بیان اینکه الگوی انقلاب اسلامی، انقلاب امام حسین (ع) است، گفت: درس کربلا این است که با ظلم مبارزه کنیم و برای احیاء دین و قرآن از همه چیزمان بگذریم.

امام‌جمعه شهرستان بافت با بیان اینکه با وجود تبلیغ دشمن در نیامدن به عزاداری‌ها مردم حضور پرشوری داشتند، خاطرنشان کرد: مشکلات اقتصادی هم با تلاش و مجاهدت مسئولان باید حل شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات جاده‌های شهرستان پرداخت و گفت: پنج هزار نفر در شهرستان بافت برای مسکن ملی ثبت‌نام کرده‌اند که هنوز زمین آنان تأمین نشده و ضرورت دارد زمین‌های موردنیاز آماده شود و نسبت به دوبانده‌سازی جاده‌های این شهرستان که ۱۲ سال معطل مانده‌اند، اقدام شود.

 

امام جمعه فهرج: عاشورا، دلیل برتری امت اسلام بر سایر امت‌هاست

حجت‌الاسلام والمسلمین رضا آقاملایی امام جمعه فهرج در خطبه‌های نمازجمعه عاشورایی امروز با تسلیت فرا رسیدن عاشورای حسینی گفت: برتری امت اسلام بر سایر امت‌ها بواسطه روز‌ عاشوراست.

وی با اشاره به رزمایش اخیر و مقتدرانه فدائیان ولایت ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: این رزمایش در نوع خود بینظیر و پاسخ مناسبی به ادعای رژیم جعلی صهیونیستی بود.

امام جمعه فهرج اضافه کرد: در این رزمایش از پهپادهایی برای کنترل و شناسایی استفاده شد که تا عمق ۲ هزار کیلومتری قادر به نفوذ و عملیات بدون سوخت گیری هستند.

آقاملایی در ادامه بر حاکمیت ایران در جزایر ۳ گانه ابوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک اشاره و اظهار کرد: عملیات بر فراز آسمان ۳ جزیره، حامل این پیام است که مرز هوایی ما تا آخرین نقطه آسمان جزیره ابوموسی، تنب بزرگ و کوچک ادامه دارد.

وی همچنین با اشاره به اعزام هواپیما و ناو جدید توسط آمریکا به خلیج فارس گفت: به کاخ سفید هشدار می‌دهیم اگر دست از پا خطا کند با بسیجیان جهان اسلام خلیج فارس را محل دفن ناوگان و ارتش و هواپیماهایش تبدیل خواهیم کرد.

 

خطیب جمعه شهرستان رابر: جهادتبیین و زنده نگه داشتن خط و تفکر عاشورایی، پیام عاشوراست

حجت‌الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی امام جمعه رابر در خطبه نماز جمعه عاشورایی ضمن تسلیت اقامه عزای حسینی و تقارن چ روز جمعه با روز عاشورا گفت: در حدیث قدسی دو عنوان‌ برتری داده شده سالروز احیای نماز جمعه و عاشورا در سال ۱۴۴۵قمری با هم تقارن پیدا کرده و آغاز سال قمری از محرم می‌شود در روایات هم روز جمعه و عاشورا از روزهای ظهور امام عصر(عج) معرفی شده است.

وی  ضمن ابراز امیدواری گفت: از خداوند منان می‌خواهم با تقارون این دو ایام الله برای ظهور امام زمان(عج) تعجیل فرماید.

وی با اشاره به آیه ۱۴۲سوره مبارکه آل عمران و آسیب جامعه مسلمین سال ۶۱هجری گفت: آنها دین را بدون زحمت می‌خواستند، خواهان دین بودند اما دین بدون بذل جان، رشادت، فداکاری و حاضر نبودن هزینه این دین را پرداخت کنند در واقع حسینی بود آمادگی برای مقابله با جنگ سخت، تحریم و جنگ فرهنگی با امام حسین نبودند.

خطیب جمعه رابر گفت: نمی‌توانیم بگوییم حسینی هستیم اما آمادگی جنگ سخت و نیمه سخت و نرم نداریم، نمی‌شود حسینی بود اما آماده شهادت نبود، حسین خواهی با دنیا‌طلبی هرگز توأم در یک روح نمی‌گنجد.

وی تأکید کرد: نقش مردم باید با صبر و استقامت پیش برود مردم دوران امام حسین علیه السلام انسان‌های عافیت طلبی بودند ساختن جامعه نیاز به رشادت، فداکاری و ایثار پای دین دارد و مستحکم باید پای ولی خدا ایستاد.

خطیب جمعه رابر خاطر نشان کرد: در صورتی می‌توان منتظر منجی بود که مردم جامعه خودمان و فرزندان را برای روزهای سخت آماده کنیم.

وی، با اشاره به دو مرحله حماسه عاشورا گفت: یک مرحله عملیاتی حماسه عاشورا امروز عصر تمام می شود که پسر فاطمه را در گودی قتلگاه به شهادت می‌رساند، مرحله دوم جهاد تبیین زنده نگه داشتن خط و فکر عاشورایی است.

خطیب جمعه رابر ادامه داد: جهاد تبیین با و ولایت‌مداری امام سید‌الساجدین علیه السلام و پرچمداری زینب سلام الله علیه تا قیامت ادامه دارد و یکی از راهبرد های تبلیغی امام سجاد علیه‌السلام بر مدار دعا و گریه بود زیرا گریه امام سجاد سیاسی بود چون  یک راهبرد مبارزه با دشمن گریه است.

خطیب جمعه شهرستان قلعه گنج: رژیم جعلی اسرائیل ملت امام‌حسین را تهدید می‌کنند در حالی که به فروپاشی نزدیکند

حجت الاسلام محمد کرمی در خطبه های نماز جمعه قلعه گنج، ضمن تسلیت فرا رسیدن عاشورای حسینی گفت :یکی از شعارهای نهضت عاشورا که اباعبدالله «ع» در مسیر کربلا به آن اشاره کرد این بود که انسان بنده دنیا و دین لقلقه زبانش نباشد، زیرا ماهیت چنین گروهی این است که  نان به نرخ روز می‌خورند که عمر سعد مصداق بارز آن است، زیرا‌ می‌گفت؛ من حسین را می‌شناسم اما به من وعده فرمانداری ری را داده‌اند.

وی افزود: گروه دیگری که خطرناک و کم ظرفیت اند کسانی هستند که از نور علم بهره‌ای نمی‌برند و حق را تکذیب می‌کنندمانند پادشاه زمان ابراهیم، اما گروه سوم انسان‌های دانشمند خداشناسی هستند که حق پذیرند و به تعبیر ابالفضل العباس اگر آنها را تکه تکه هم بکنند مانند یاران اباعبدالله دست از دین نمی‌کشند.

خطیب موقت قلعه گنج با اشاره به رزمایش فداییان حریم ولایت گفت: تیزپروازان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دفاع از مرزها تمرین بزرگی داشتند و پاسخ مناسبی به یاوه گویی‌های دشمن اصلی ایران در منطقه دادند، در این رزمایش از پهپاد سیمرغ استفاده شد لرزه بر تن دشمنان انداخت چرا که پهپادهایی که ایران برای بمباران و شناسایی به کار برد تا عمق دو هزار کیلومتری قادر به نفوذ و عملیات هستند که این پرنده‌ها به راحتی می‌توانند به سرزمین‌های اشغالی برسند.

وی افزود: سردمداران رژیم جعلی اسرائیل که ایران را تهدید به حمله نظامی می‌کنند بدانند ما ملت امام حسینیم زیر بار ذلت نمی‌رویم بنظرم خودشان هم خوب می‌دانند، اگر نمی‌دانند بدانند ، اگر غلطی از آنها سربزند، جمهوری اسلامی تل آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهد کرد.

حجت‌الاسلام کرمی گفت: حضور آمریکا در خلیج فارس پاسخی به تقویت روابط ایران،عربستان و چین است که می‌خواهد با ایران هراسی روند عادی سازی با رژیم غاصب را تقویت کند اما از شواهد معلوم است که فروپاشی آغاز شده و پیوستن ده هزار نظامی ذخیره چهل یگان این رژیم به صف مخالفان است نشانه آن است.

خطیب موقت قلعه گنج افزود: ایالات متحده که اکنون به دست رئیس جمهور کم هوش این کشور افتاده، با بحران دستاورد مواجه است، برای جبران ناکامی‌های سریالی‌اش در منطقه به اردوکشی دریایی روی آورده است.

وی خاطر نشان کرد: البته همه میدانند وقتی آمریکا پای ناوهای غول پیکرش را به خلیج فارس باز می‌کند یعنی خبری از حمله نظامی نیست،زیرا در صورت کوچکترین تحرک نظامی ناوها و نیروهای تروریستش اولین قربانیان این تحرکات خواهند بود.

انتهای خبر/ طهماسبی

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

رونمایی از «همیار بازیافت» در کرمان

رونمایی از «همیار بازیافت» در کرمان

با حضور جمعی از مسئولان کرمان، نشان همیار بازیافت در کرمان رونمایی شد. به گزارش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *