بیمارستان کهنوج  به ام آر آی مجهز می‌شود

بیمارستان کهنوج به ام آر آی مجهز می‌شود

با تجهیز بیمارستان ۱۲ فروردین شهرستان کهنوج به دستگاه ام آر آی یکی از مهم‌ترین مطالبات چند سال اخیر شهروندان حل خواهد شد.

بیمارستان کهنوج  به ام آر آی مجهز می‌شود

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری «اقطاع خبر» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، شکرالهی نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دستگاه ام آر ای  یکی از مهم ترین مطالبات مردم فهیم شهرستان کهنوج در چند سال اخیر بود، افزود: این دستگاه ام آر ای یکی از بروزترین دستگاه‌های دنیا از شرکت زیمنس آلمان است که بهداشت جهانی شش دستگاه از آن را به کشور ایران هدیه کرد که با پیگیری‌های صورت گرفته یکی از آن‌ها به بیمارستان کهنوج و بیمارستان ۱۲ فروردین اختصاص پیدا کرد.

وی خاطر نشان کرد: این دستگاه از کشور ژاپن ارسال و در فرودگاه امام خمینی تخلیه شد و بعد از بارگیری توسط تریلر امروز به شهرستان کهنوج رسید و یکی دو هفته آینده نصب خواهد شد.

وی تصریح کرد: مردم پنج شهرستان جنوبی قبل از این مجبور بودن برای استفاده از دستگاه ام آر آی  مسافت‌های طولانی را به کرمان یا بندرعباس بروند و چند ماه در نوبت باشند که با نصب این دستگاه این مشکل مردم حل خواهد شد.

وی در ادامه از راه اندازی دانشکده پرستاری در کهنوج خبر داد و یادآور شد: این دانشکده امسال دانشجو میپذیرد و نیروهای مورد نیاز رشته پرستاری شهرستان‌های جنوبی در این دانشکده پرورش خواهند یافت.

شکرالهی در خصوص بیمارستان تازه تاسیس کهنوج گفت: ۵۰۰ میلیارد تومان به بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی شهرستان کهنوج تخصیص داده شده و تا دو سال آینده این بیمارستان به بهره‌برداری خواهد رسید.
انتهای خبر/

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

حس و حال روزه اولی‌ها

حس و حال روزه اولی‌ها

روزه اولی‌ها از حس و حالشان در اولین سال از روزه‌داریان می‌گویند. فایل ویدیو به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *