بیمه شدن نظام و کشور با حضور حداکثری در انتخابات

بیمه شدن نظام و کشور با حضور حداکثری در انتخابات

امام جمعه شهرستان جازموریان گفت: مشارکت حداکثری کشور را در عرصه‌های مختلف بیمه می‌کند.

بیمه شدن نظام و کشور با حضور حداکثری در انتخابات

حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صادقی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ با اشاره به برگزاری انتخابات یازدهم اسفندماه گفت: انتخابات، یکی از مسائل مهمی است که در این ایام برای کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، شاخص و تعیین‌کننده است.

امام جمعه شهرستان جازموریان ادامه داد: انتخابات دارای دو مقوله است، یک مقوله مشارکت حداکثری مردم است که این مهم می‌تواند پشتوانه خوبی برای نظام اسلامی، دولت و ملت باشد، از این جهت که مشارکت حداکثری کشور را چهار سال در عرصه‌های مختلف معیشت، امنیت، فرهنگ، اقتصاد، سیاسی، دیپلماسی و غیره بیمه می‌کند و موجب خواهد شد که این نظام به نقطه آرامش و امنیت برسد.

وی افزود: مشارکت حداکثری در انتخابات باعث می‌شود که نظام، دولت و ملت با اطمینان خاطر و آرامش بیشتری برای پیاده‌سازی آرمان‌ها و اهداف‌های نظام حرکت کنند و از سوی دیگر مشارکت حداکثری در انتخابات موجب خواهد شد که امنیت ملی، اقتصادی، فرهنگی و غیره با پشتوانه مردم تقویت شود، همچنین مشارکت و حضور حداکثری در انتخابات موجب می‌شود که نظام به سمت آرمان‌های امامین انقلاب حرکت کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی در خصوص شاخصه‌های انتخاب فرد اصلح ابراز کرد: باید فردی را انتخاب کنیم که کارآمد، مدیر و کاربلد باشد، فردی که در عرصه اجرا و طراحی قوانین برای جامعه و ملت ایران اسلامی زبده و زبانزد خاص و عام باشد.

امام جمعه شهرستان جازموریان اظهار کرد: فرد اصلح کسی است که بر قوانین در حوزه‌های مختلف اعم از اقتصادی، سیاسی خارجی و غیره تسلط داشته باشد، همچنین نگاه آن فرد مطابق با آرمان‌های امامین انقلاب باشد.

وی با تأکید بر اینکه کاندیدا اصلح باید مردم‌دار و مردم محور باشد، تصریح کرد: این فرد باید در هر صورت در کنار مردم باشد و زبان حال مردم را بشنود و مشکلات آنان را به مسئولان در سطوح مختلف مخابره کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی با بیان اینکه اعتقاد به نخبگان، تفکرات جوانان و مدیریت آنان مهم‌ترین مسئله‌ای است که نمایندگان مجلس و فرد اصلح در حوزه کاری خود باید داشته باشد، خاطرنشان کرد: نماینده اصلح شخصیتی است که در هر حال، زمان و مکانی در کنار نظام و انقلاب باشد و به‌دنبال طراحی قوانینی باشد که در همه عرصه‌ها برای ملت راهگشا خواهد بود.

انتهای خبر/م

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

شهید مطهری مرزبان دین به‌معنای دقیق کلمه بود

شهید مطهری مرزبان دین به‌معنای دقیق کلمه بود

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: یکی از ویژگی‌های شهید مطهری، مرزبانی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *