تبدیل ۵۸۰۳ انشعاب غیرمجاز آب به مجاز در استان کرمان

تبدیل ۵۸۰۳ انشعاب غیرمجاز آب به مجاز در استان کرمان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان گفت: از ابتدای امسال تاکنون تعداد ۵۸۰۳ انشعاب غیرمجاز در استان کرمان شناسایی و تبدیل به مجاز شده‌اند.

تبدیل ۵۸۰۳ انشعاب غیرمجاز آب به مجاز در استان کرمان

به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی اقطاع خبر؛ علیرضا عبدیان امروز ۲۴ دی‌ماه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه انشعابات غیرمجاز مانع دسترسی عادلانه شهروندان به آب خواهد بود، اظهار کرد: وجود انشعاب‌های غیرمجاز در شهرها و روستاها حق مشترکان قانونی آب را تضییع و مشکلاتی را در مسیر خدمت‌رسانی ایجاد می‌کند.

وی با اشاره به اینکه قانون، استفاده غیرمجاز از شبکه توزیع آب را جرم اعلام کرده، گفت: انشعابات غیرمجاز پس از شناسایی جریمه و یا به مراجع قضایی معرفی می‌شوند و شرکت آبفا این موضوع را با جدیت دنبال می‌کند چرا که این انشعابات علاوه بر تضییع حقوق سایر شهروندان، شبکه آب را در معرض آلودگی قرار می‌دهد و به همین دلیل برخورد با این موارد جزء اولویت‌های آبفا است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کرمان با تأکید بر این موضوع که نصب مستقیم پمپ بر روی شبکه توزیع آب غیرقانونی است، عنوان کرد: نصب مستقیم پمپ بر روی کنتور و یا شبکه آب غیرمجاز است و متخلفان جریمه می‌شوند.

وی با اشاره به کاهش بارندگی‌ها در چند سال اخیر بر لزوم مدیریت مصرف بهینه آب تأکید کرد و افزود: انتظار می‌رود همه شهروندان با رعایت الگوی مصرف از اسراف بپرهیزند و در صورت مشاهده انشعابات غیرمجاز و یا نصب مستقیم پمپ به شبکه این موارد را به پلیس آب و سامانه ۱۲۲ اطلاع دهند.

انتهای خبر/ طهماسبی

منبع: ایسنا

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

رونمایی از «همیار بازیافت» در کرمان

رونمایی از «همیار بازیافت» در کرمان

با حضور جمعی از مسئولان کرمان، نشان همیار بازیافت در کرمان رونمایی شد. به گزارش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *