تدوین سند راهبردی امنیت استان کرمان در کشور کم‌نظیر است

تدوین سند راهبردی امنیت استان کرمان در کشور کم‌نظیر است

فرمانده سابق نیروی انتظامی استان کرمان گفت‌: مقوله‌هایی چون سازمان‌دهی اتباع، سوخت و رفع موانع تنش آبی از مهمترین موضوعاتی است که سند راهبردی برای آن‌ها تدوین شده و در حال اجراست.

تدوین سند راهبردی امنیت استان کرمان در کشور کم‌نظیر است

به گزارش سرویس اجتماعی اقطاع خبر صبح امروز مراسم تکریم و معارفه فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان برگزار شد. ‌

عبدالرضا ناظری فرمانده سابق نیروی انتظامی استان کرمان گفت‌‌: در دنیا متحول‌ترین بخش جامعه پلیس و بخش امنیت است و ارتباط مردم با این قشر بسیار خوب است. 

وی افزود: پلیس برای رسیدن به جامعه‌ای مطلوب بسیار تلاش کرده است و امروز مرزهای بین مردم جامعه و قشر حافظ امنیت برداشته شده است و اکنون مردم پلیس  را از خود می‌دانند.

 ناظری تاکید کرد‌: سند راهبردی امنیتی تدوین شده که در کشور کم‌نظیر است و موضوعات مختلف استان در آن مورد بررسی قرار گرفته است. 

 فرمانده سابق نیروی انتظامی استان کرمان ادامه داد‌: سند راهبردی ابتکاری استان کرمان در موضوعات مختلف از خرد تا کلان تبدیل تحریم به فرصت است. 

وی اذعان کزد: این سند استان را در حوزه کویر می‌تواند تبدیل به یک فرصت کند، مقوله‌هایی چون سازمان‌دهی اتباع، سوخت و رفع موانع تنش آبی از مهمترین موضوعاتی است که سند راهبردی برای آن‌ها  تدوین شده و در حال اجراست.

ناظری به چهار دهه خدمت خود، اشاره کرد و گفت: با توسل به ائمه‌اطهار خدمتگذار مردم و جامعه  بودیم،  و در تمامی فعالیت‌ها  از اصول خدمتگذاری‌ام اهمیت به حقوق شهروندی و مردم عزیز کرمان بوده است. 

فرمانده انتظامی استان کرمان در پایان خاطر نشان کرد: قدردان لطف سردار رادان هستیم اما چنانچه خداوند مصلحت  قرار دهد در سنگری دیگر خدمت‌رسان مردم سیرجان و بردسیر خواهیم بود. 

انتهای خبر/طهماسبی

 

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

رونمایی از «همیار بازیافت» در کرمان

رونمایی از «همیار بازیافت» در کرمان

با حضور جمعی از مسئولان کرمان، نشان همیار بازیافت در کرمان رونمایی شد. به گزارش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *