ترویج روحیه امید آفرینی، جهاد تبیین است/ دشمن نسل جدید را هدف قرار داده

ترویج روحیه امید آفرینی، جهاد تبیین است/ دشمن نسل جدید را هدف قرار داده

علی بیگ زاده گفت: امروز نسل هشتاد و نود ما طعمه دشمن شده است، زیرا هیچ قلمی نتوانسته واقعیت های جنگ را به رشته تحریر در بیاورد و هیچ دوربینی نتوانسته به تصویر بکشد و هیچ انیمیشنی واقعیت آن زمان را به نسل فعلی نشان نداده است.

ترویج روحیه امید آفرینی، جهاد تبیین است/ دشمن نسل جدید را هدف قرار داده

به گزارش “اقطاع خبر ” امان الله بامری مسئول بسیج ادارات وکارمندان استان کرمان در جمع اعضای هیئت اندیشه ورز گفت: هیئت های اندیشه ورز بسیج باید در خصوص جهاد تبیین دستاوردهای انقلاب و آغتشاشات رخ داده و اتفاقات حاشیه ای آن را مورد بحث قرار دهند و منتج به خروج راهکارهای علمی همراه با آسیب شناسی شود.

جهادتبیین برای مقابله با سیاه نمایی دشمن است
وی ادامه داد: امروز کارزار ایران قوی از قدرت نظامی و پیشرفت علمی ، اقتدار و اقتصاد در راستای دولت انقلابی برای رسیدن به ایرانی قوی و افزایش روحیه  امید افرینی در مقابله سیاه نمایی دشمنان به جامعه تببیین شود.

بامری تاکید کرد: رویکر اصلی هیئت اندیشه ورز، به دو بخش تقسیم شده است در بخش اول استحکام کلی بدنه بسیج کارمندان و ادارات همراه با قوی شدن پایه های اجرایی این سازمان ها  است و دیگری رویکرد نقش آفرینی بسیجیان در ادارات است که خروجی آن اثر گذاری بر جامعه است.

مسئول بسیج ادارات و کارمندان استان کرمان هدف اصلی بسیج را ریل گذاری در قالب کار فکری برای احصاء مسئله، اولیت بندی و ارائه راهکار با کار عملیاتی، اجرایی و میدانی دانست و گفت: یک بعد هیئت های اندیشه ورز مشاوره است اما کار اصلی آن در میدان بودن است و اعضای هیئت اندیشه ورز باید یک مجموعه خلاق فکری را در بدنه خود ایجاد کنند تا با ارائه راهکار در بارش فکری به جامعه هدف، در راستای تبین دستاوردهای نظام  اثر مثبت بگذارند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تبیین روشنگری و بیان شدن دستاوردهای نظام باید در کل ادارات از پایین ترین تا بالاترین مجموعه صورت بگیرد و این مهم از هر زمان بیشتری در حال حاضر اولویت اجرایی دارد.

کسانی که به نظام علاقه دارند را هدایت و نصیحت کنید
علی بیگ زاده معاون توسعه و منابع استانداری کرمان و عضو عالی هیئت اندیشه ورز سازان بسیج کارمندان و ادارات سپاه ثارالله نیز در جمع اعضای هیئت اندیشه ورز عنوان کرد: مسله ای که حاج قاسم بسیار بر آن تاکید می کردند؛ خصوصا به بچه های قدیمی جنگ و جبهه این بود که بدانید دوستانی که دلی در گرو نظام و انقلاب دارند اگر مرتکب خطایی شدند را نصیحت کنید و نگذارید از زیر چتر نظام مقدس جمهوری اسلامی فاصله بگیرند.

وی ادامه داد:امروز طعمه ی دشمن نسل دهه هشتادی ها و ما بعد آن شده اند برخی مواقع بچه ها یک سوالی می پرسند که یک پیام پنهان دارد و آن این است که یک سری واقعیت ها را ندانسته است زیرا هیچ قلمی نتوانسته واقعیت های جنگ را به رشته تحریر در بیاورد  و دوربین به تصویر به بکشد و اکنون دهه ۸۰ ما شده طعمه ی دشمن و ما نتوانستیم واقعیت ها را به آنان منتقل کنیم.

بیگ زاده تاکید کرد: این بچه هایی که  در میدان هستند وجهه غالب دوران نوجوانی که همان لج بازی است را با خود دارند بنابر این در راس مسائل ماباید این باشد که هیت اندیشه ورز چگونه به چه روشی باید واقعیت های نظام را به این نسل منتقل کند و نگذاریم به راحتی در دامن دشمن بیافتد.

معاون توسعه و منابع استانداری تاکید کرد: بچه های خودمان اگر بخواهیم لج کنیم آنان بیشتر لج می کنند و زبان خاص خودش را می طلبد و گفتمان و محبت خاص خود را می خواهد دریابیم و این به ما بر می گردد زیرا به طور مثال  من به عنوان پدر در خانه نتواستم  از مسیر درست خدمات انقلاب را تدریس کنم و درس دهم کثرت پزشک ها و خدمات هوا و فضا و ارتباطات از ثمرات انقلاب است اما همین ها را درست به فرزندان خود آموزش نداده ایم و نتوانستیم بگویم اگر جلوی داعش نگرفته بودند الان باید در مرز های خود با داعش جنگ می کردیم.

نسل قبل به نسل امروز سختی های گذشته را تبیین نکرده است
وی با بیان اینکه چون ما موفق نبودیم تا واقعیت ها را به نسل جدید منتقل کنیم، تاکید کرد:  دشمن این ها را طعمه کرده ، در اموزش مباین انقلاب آموزش و پروش کجاست؟؟ آیا به وظیفه اصلی خودش عمل کرده است؟ جریان انقلاب ریشه در خون هزاران شهید دارد و این انقلاب با خون هزاران شهید آبیاری شده  و آن شا آلله مقام معظم رهبری پرچم به دست صاحب الزمان خواهد رسید  اما تا آن زمان ما باید جهاد تبیین را با هر زبانی بیان کنیم.

بیگ زاده خاطر نشان کرد:باید بر اصل طعمه شدن نسل جوان و دهه ۸۰  کار عملی، تحقیقاتی، منسجم و موضع گیری مناسب صورت گیرد، تا کار مناسب را انجام دهیم  و این کسانی که توی خیابان ها آمدند یک درصد جمهوری اسلامی هم نیستند، کسانی باید پای نظام بایستند هستند و خواهند ایستاد چون ریشه درخت انقلاب در خون شهیدان است.

انتهای پیام/ طهماسبی

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

اهدای ۲ هزار سری جهزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد کرمان

اهدای ۲ هزار سری جهزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد کرمان

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: رزمایش ملی اهدای ۴۲ هزار جهیزیه به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *