ترویج مکتب شهید سلیمانی از رسالت های آموزش و پرورش است

ترویج مکتب شهید سلیمانی از رسالت های آموزش و پرورش است

رئیس اداره آموزش و پرورش راین گفت: ترویج مکتب شهید سلیمانی بین دانش آموزان و فرهنگیان از رسالت های آموزش و پرورش است.

ترویج مکتب شهید سلیمانی از رسالت های آموزش و پرورش است

به گزارش اقطاع خبر؛ حمدالله رحیمی نژاد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام ایران اسلامی بویژه سردار دلها، شهید حاج قاسم سلیمانی، همرزمان و شهدای مراسم تشییع طی سخنانی به بیان ویژگیهای شخصیتی حاج قاسم سلیمانی پرداخت و گفت: ترویج مکتب شهید سلیمانی بین دانش آموزان و فرهنگیان از رسالت های آموزش و پرورش است.

رئیس اداره آموزش و پرورش راین گفت: حفظ امنیت و بقای کشور مدیون قطره قطره خون شهداست و ارج نهادن به مقام والای شهیدان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه همه افراد جامعه است و حفظ ارزش ها و آرمان های شهدا جز با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه امکان پذیر نیست.

رحیمی نژاد گفت: حاج‌قاسم نه تنها زنده، بلکه حیات بخش و جریان ساز است و همگان به وضوح مشاهده کردند که این سردار بزرگ با شهادت خود موج و حرکتی بی نظیر را نه تنها در ایران اسلامی بلکه در میان امت اسلام و سایر ملت‌ها ایجاد کرد.

وی اظهار کرد: سردار سلیمانی با آن شخصیت و محبوبیتی که می‌تواند هر انسان بزرگی را به غرور کشاند، روز به روز متواضع‌تر از قبل بود، در عین حال در برابر دشمن صلابتی بی مثال داشت و به معنای واقعی «اَشِدّاءُ عَلَی الکُفّار» بود.

رئیس اداره آموزش و پرورش راین خاطر نشان کرد: امروز همه ما مدیون سردار سلیمانی و امثال او هستیم و هرچه از آنها گفته شود بازهم کم است، چرا که شهدا بدون هیچ چشمداشتی جان خود را فدا کردند تا ما امروز در آسایش و امنیت زندگی کنیم.

انتهای پیام/ تاج الدینی

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

لاله‌زار سردترین ایستگاه سرد کشور

لاله‌زار سردترین ایستگاه سرد کشور

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته لاله‌زار با یک درجه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *