تشکیل دولت مکتبی از اقدامات بزرگ شهیدان رجایی و باهنر است/ سیره این شهیدان فصل درخشانی در صفحات نظام است

تشکیل دولت مکتبی از اقدامات بزرگ شهیدان رجایی و باهنر است/ سیره این شهیدان فصل درخشانی در صفحات نظام است

حسین انجم شعاع گفت: یکی از بزرگترین کارهایی که شهیدان رجایی و باهنر انجام دادند این است که آنها دولت مکتبی برای رفع محرومیت و از بین بردن بی عدالتی تشکیل دادند و سیره شهیدان رجایی و باهنر، برگ درخشانی در صفحات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

تشکیل دولت مکتبی از اقدامات بزرگ شهیدان رجایی و باهنر است/ سیره این شهیدان فصل درخشانی در صفحات نظام است

به گزارش اقطاع خبر؛ حسین انجم شعاع پیش از ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت ۸ شهریور سالگرد شهادت شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت ضمن گرامیداشت هفته دولت گفت: نهضت و انقلاب اسلامی ما در ادامه نهضت امام حسین علیه السلام،  عاشورا و کربلاست و این انقلاب، ادامه دهنده مسیر اهل بیت علیه السلام و آماده سازی برای ظهور حضرت حجت (عج) است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان ادامه داد: شهدای ما و انقلاب اسلامی نیز در ادامه راه شهدای کربلا هستند و در همان مسیر که شهدای کربلا به شهادت رسیدند، در راه اسلام ناب و احیا مکتب اهل بیت علیه السلام و اسلام به شهادت رسیدند.
 
وی با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر در راه احیا اسلام راستین و تفکر و اندیشه اسلامی و احیا مکتب اهل بیت علیه السلام به شهادت رسیدند، عنوان کرد: این دو شهید برای جامعه اسلامی، مردم و به ویژه دولتمردان ما شاخص و الگو شدند.

انجم شعاع ابراز کرد: در نگاه دینی، اسلامی و مکتب اهل بیت علیه الیسلام آنچه که شخصبت ها را شاخص و الگو می کند، روحیه و رویه شهیدان است و روحیه انقلابی، معنوی، ساده زیستی، تحمل رنج، سختی و شکنجه، انجام تکلیف الهی و دینی از جمله روحیه های شهیدان رجایی و باهنر بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان افزود: یکی از بزرگترین کارهایی که شهیدان رجایی و باهنر انجام دادند این است که آنها دولت مکتبی برای رفع محرومیت و از بین بردن بی عدالتی تشکیل دادند و سیره شهیدان رجایی و باهنر، فصل درخشانی در صفحات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی ضمن اشاره به مطالب فوق بیان کرد: بسیاری از مشکلاتی که شاهد هستیم به این دلیل است که از این رویه دور شده ایم و یکی از نگاه هایی که شهید باهنر و رجایی داشتند، این بود که آنها برای حل مشکلات، نگاه به غرب و آمریکا نداشتند.

انجم شعاع اظهار کرد: شهید باهنر که کرمانی است و حق بیشتری به گردن ما کرمانی ها دارد و ما باید در جهت معرفی این شخصیت والا مقام کار کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان اینکه شورا و رسانه های وظیفه داریم در راستای معرفی شهید باهنر تلاش کنیم، گفت: مراسم محوری بزرگداشت سالروز شهادت شهید باهنر، گلباران یادمان ایشان در محل مزار ابوی شهید باهنر در گلزار شهدای کرمان دوشنبه ساعت هشت با سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان کرمان است.

وی با اشاره به اینکه مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر در تمامی مساجد برگزار می شود، اظهار کرد: سه شنبه ساعت هشت شب مراسم بزرگداشت شهدای دولت در مسجد امام حسین علیه السلام، واقع در خیابان مهدیه با سخنرانی حجت الاسلام شیخ بهایی برگزار خواهد شد.

انجم شعاع تصریح کرد: برگزاری ورزش صبحگاهی با حضور ورزشکاران کرمانی در پارک جنگلی شهید باهنر با سخنرانی معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمان روز پنجشنبه برگزار می شود.
 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان برگزاری مسابقه کتابخوانی را از دیگر برنامه ها دانست و خاطر نشان کرد: برگزاری مراسم بزرگداشت شهید باهنر در تمامی ادارات و تجلیل از کارکنان نمونه از دیگر برنامه های تدارک دیده شده است.

انتهای پیام/م

 
 

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

شهید مطهری مرزبان دین به‌معنای دقیق کلمه بود

شهید مطهری مرزبان دین به‌معنای دقیق کلمه بود

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: یکی از ویژگی‌های شهید مطهری، مرزبانی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *