تعامل موجود بین قوای سه گانه، نویدبخش تحولات بزرگی در کشور است

تعامل موجود بین قوای سه گانه، نویدبخش تحولات بزرگی در کشور است

ابراهیم حمیدی گفت: در این دوران اوج هماهنگی، همفکری و همکاری بین قوا در کشور وجود دارد و بسیاری از مشکلات در پرتوی این تعامل برطرف شده و این دوره، دوران رشد و تعالی کشور خواهد بود.

تعامل موجود بین قوای سه گانه، نویدبخش تحولات بزرگی در کشور است

به گزارش اقطاع خبر؛ حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی در دیدار با استاندار کرمان با اشاره به تعامل و همکاری موجود بین قوای سه گانه، افزود: این تعامل نوید بخش آن است که در آینده نزدیک شاهد تحولات بزرگی در حوزه های مختلف خواهیم بود.

وی از استاندار کرمان به عنوان فردی متدین، انقلابی، پرتلاش و آشنا به مسائل اجرایی یاد کرد و ادامه داد: امیدواریم در این دوره با نیت خیر و براساس تجربیات جنابعالی، استان کرمان دوران شکوفایی، رشد و توسعه استان خود را در پیش داشته باشد.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان ادامه داد: دستگاه قضایی استان کرمان تلاش می کند که در کنار مجموعه اجرایی بوده و مسائل استان را به پیش ببریم.

حجت الاسلام و المسلمین حمیدی یادآور شد: طبیعی است که جراحی هایی که در حوزه های مختلف ازجمله اقتصاد انجام می شود، در ابتدا مشکلاتی را به دنبال دارد اما به مرور آثار بهبودی مشخص شده و مردم از مزایای آن بهره مند خواهند شد.
وی، تصمیمات دولت برای ریشه کن کردن مفاسد در حوزه اقتصادی را شجاعانه توصیف کرد و ادامه داد: انشاالله در آینده نزدیک مردم از میوه شیرین این اقدامات بهره مند خواهند شد.

رییس کل دادگستری استان کرمان در ادامه با اشاره ظرفیت های گسترده موجود در استان کرمان، عنوان کرد: مردم فهیم استان کرمان که مردمی انقلابی، متدین و پای کار هستند و بزرگانی که از این استان به نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت کرده اند و در راس آنها سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ظرفیت ها و افتخارات استان کرمان هستند و باید بر مبنای هماهنگی و مدیریت صحیح، ظرفیت های استان را به فعلیت رسانده و از این ظرفیت ها برای خدمت هر چه بهتر به مردم استفاده شود.

حجت الاسلام و المسلمین حمیدی خاطرنشان کرد: آمادگی داریم با حفظ استقلال دستگاه قضایی، تمام ظرفیت دستگاه قضایی را در ضمن رسیدگی به وظایف ذاتی این دستگاه در رسیدگی به پرونده ها – که کار بسیار دشواری است- در خدمت مسولان استان قرار دهیم تا بتوانیم در این شرایط دشوار، خدمتی در شان به مردم استان ارائه دهیم و شاهد توسعه استان باشیم.

وی به جنگ اقتصادی تحمیلی به کشور نیز اشاره کرد و گفت: این جنگ نشان می دهد که دشمن عزم خود را جزم کرده تا این ملت و نظام را با چالش مواجه کند و می طلبد همانگونه که در دوران هشت سال دفاع مقدس، همه پای کار بوده اند، در دوران جنگ اقتصادی نیز شرایط را درک کرده و همه پای کار باشند و با استفاده از ظرفیت های موجود در برابر جنگ تحمیلی اقتصادی از گردنه های دشوار عبور کنیم.

رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: در حوزه پیشگیری از وقوع جرم انتظار می رود همانگونه که دستگاه قضایی یار و مددکار مجموعه اجرایی در رفع مسائل موجود خواهد بود، مجموعه مدیریت اجرایی استان نیز در حوزه پیشگیری از وقوع جرم با دستگاه قضایی همکاری داشته باشند تا از وقوع جرم پیشگیری شده و اجازه ندهیم با وقوع جرایم و آسیب های اجتماعی هزینه های سنگینی به مردم و کشور وارد شود.

حجت الاسلام و المسلمین حمیدی تاکید کرد: به یقین در جامعه سالم موجبات رشد و توسعه به نحو بهتری فراهم خواهد شد.

استاندار کرمان نیز در این نشست  با اشاره به این مطلب که اقامه عدل از ضروریات حکومت اسلامی است، تاکید کرد: اعمال حق و عدالت نیاز به دستگاهی دارد که در این راستا اقدام نماید.

محمدمهدی فداکار تصریح کرد: اقامه عدل مسئولیت بسیار سنگینی است و البته پاداش بزرگی را نیز در پی دارد.

وی همکاری دستگاه قضایی را رکن اصلی در شورای تامین دانست و تاکید کرد: پشتیبانی های دستگاه قضایی در اجرای کردن مصوبات شورای تامین از اهمیت به سزایی برخوردار است.

استاندار کرمان به جنبه نظارتی دستگاه قضایی بر دستگاه های اجرایی نیز اشاره و بیان کرد: اعمال این نظارت ها در پیشگیری از وقوع جرم و چالش های بعدی بسیار تاثیرگذار است.

فداکار گفت: آماده هستیم که از نظریات مشورتی و فنی دستگاه قضایی به منظور اجرای بهتر برنامه ها و طرح ها استفاده نماییم.
وی افزود: نگاه دستگاه های نظارتی بر کمک به دستگاه های اجرایی باشد تا هزینه ها برای مردم و جامعه کاهش یابد.

استاندار کرمان ادامه داد: مطمئن هستیم که دستگاه قضایی پشتیبانی و حمایت لازم از دستگاه های اجرایی به منظور رفع مشکلات موجود را در دستور کار دارد.

انتهای پیام/ تاج الدینی

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

لاله‌زار سردترین ایستگاه سرد کشور

لاله‌زار سردترین ایستگاه سرد کشور

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته لاله‌زار با یک درجه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *