تلاش واهی رسانه های صهیونیستی و آمریکایی برای منفی جلوه دادن پیاده روی اربعین

تلاش واهی رسانه های صهیونیستی و آمریکایی برای منفی جلوه دادن پیاده روی اربعین

حسن هانی زاده گفت: قدرت های استکباری و به ویژه رسانه های معاند تلاش کرده اند تا از طریق اتهام زنی و بزرگ نمایی برخی رخدادهای مسیر را تحت الشعاع قرار دهند و در این راستا رسانه های صهیونیستی، آمریکایی و برخی از رژیم های مرتجع تمام امکانات خود را برای منفی جلوه دادن این مراسم به کار گرفته اند.

تلاش واهی رسانه های صهیونیستی و آمریکایی برای منفی جلوه دادن پیاده روی اربعین

حسن هانی زاده در گفتگو با اقطاع خبر؛ با تأکبد بر اینکه پیاده روی اربعین حسینی، کنگره عظیم جهانی و دارای رویکردهای کاملا مردمی است، گفت: این پیاده روی برای قدرت های استکباری نگران کننده است.

این کارشناس مسائل بین الملل ادامه داد: در این پیاده روی شاهد حضور نزدیک به بیست میلیون زائر حرم سیدالشهدا علیه السلام در یک شهر کوچک مانند کربلا هستیم که این مسئله در حد یک معجزه است؛ چرا که با توجه به شرایط امنیتی ناپایدار در عراق، بدون هیچ گونه اتفاق امنیتی، می تواند برای جهان اسلام یک الگوی تعریف شده و قابل قبول برای همدلی و وحدت جهان اسلام تلقی شود.

وی با بیان اینکه در این راهپیمایی شاهد هستیم که تمامی نهادهای ایران و عراق برای برگزاری چنین مراسم باشکوهی تمامی امکانات خود را بسیج کرده اند، عنوان کرد: اما قدرت های استکباری و به ویژه رسانه های معاند تلاش کرده اند تا از طریق اتهام زنی و بزرگ نمایی برخی رخدادهای مسیر را تحت الشعاع قرار دهند و در این راستا رسانه های صهیونیستی، آمریکایی و برخی از رژیم های مرتجع تمام امکانات خود را برای منفی جلوه دادن این مراسم به کار گرفته اند. 

هانی زاده تصریح کرد: تاکنون این مراسم به خوبی برگزار شده است و تمامی نهادها، خالصانه در خدمت زائران امام حسین علیه السلام بوده اند و البته کاستی هایی وجود داشته است به دلیل اینکه دولت عراق، آمادگی لازم را برای برگزاری چنین کنگره عظیم جهانی نداشته است اما مردم و نهادهای مردمی توانستند، مقدمات اربعین را برگزار کنند و این مسئله یک پیروزی تاریخی برای ملت ایران و عراق تلقی می شود.

این کارشناس مسائل بین الملل ضمن اشاره به مطلب فوق خاطر نشان کرد: بر همین دلیل رسانه های معاند و وابسته به لابی صهیونیستی و آمریکا تلاش می کنند که این مراسم باشکوه را سانسور و حوادث حاشیه ای را بزرگ نمایی کنند.

انتهای پیام/م
 

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

شهید مطهری مرزبان دین به‌معنای دقیق کلمه بود

شهید مطهری مرزبان دین به‌معنای دقیق کلمه بود

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: یکی از ویژگی‌های شهید مطهری، مرزبانی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *