تهدید حضور افاغنه در کرمان را حل کنید

تهدید حضور افاغنه در کرمان را حل کنید

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: نکته دیگر در رابطه با حضور افاغنه در کرمان است، این تهدید راحل کنید؛ همچنین منطقه شیشه‌گر و سعیدی و چهارده معصوم در کرمان مشکلات عدیده‌ای دارد در این زمینه نیز کمک کنید.

تهدید حضور افاغنه در کرمان را حل کنید

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری اقطاع خبر؛ محمدمهدی زاهدی صبح امروز در نشست شورای اداری استان کرمان با حضور وزیر کشور گفت: کرمان جایی است که امکانات بالقوه و بالفعل زیادی دارد اما از معادن و صنایع بزرگ به خوبی استفاده نشده و فقر در این استان جای تاسف دارد و در شمال و شرق استان هم نقاطی را داریم که مشکلات این مناطق کمتر از مشکلات جنوب استان نیست.

 
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: می‌طلبد کار بزرگ انقلابی و جهادی در دولت صورت گیرد که از این امکانات استفاده کنیم و عدالت اجتماعی را در استان جاری کنیم.
 
وی بیان کرد: در منطقه شهداد متاسفانه با لابی‌گری‌ها بخشی از این منطقه جدا شده و به شهر دیگری پیوسته تا شهرستان شود.
 
زاهدی ابراز کرد: نکته بعدی در رابطه با حضور افاغنه در کرمان است، این تهدید را حل کنید؛ همچنین منطقه شیشه‌گر و سعیدی و چهارده معصوم در کرمان مشکلات عدیده‌ای دارد در این زمینه نیز کمک کنید.
 
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر کشور پیشنهاد داد: نشستی را در تهران داشته باشیم با نمایندگان و استاندار و وزیرکشور تا قابلیت‌های استان را بگوییم و کارگروه ویژه‌ای از وزرا در این زمینه تشکیل شود و این مهم را باید بدانیم برای استفاده از ظرفیت‌های استان، نیاز به همت وزارت کشور و استاندار دارد.
 
انتهای خبر/پ.م 

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

رونمایی از «همیار بازیافت» در کرمان

رونمایی از «همیار بازیافت» در کرمان

با حضور جمعی از مسئولان کرمان، نشان همیار بازیافت در کرمان رونمایی شد. به گزارش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *