توزیع ۳۲۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان در یکماه گذشته

توزیع ۳۲۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان در یکماه گذشته

علی سلطانی از خدمات جهادی بسیجیان و توزیع ۳۲۰۰ بسته ارزاق معیشتی بین محرومین در یکماه گذشته خبر داد.

توزیع ۳۲۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان در یکماه گذشته

سرهنگ علی سلطانی، فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج حضرت رسول (ص) شهرستان کرمان در گفتگو با راه ارمان گفت: باهمت بسیجیان فعال در عرصه های بسیج سازندگی و اجتماعی ۳۲۰۰ بسته معیشتی بین خانواده های بی بضاعت توزیع شد.

وی افزود: در همین راستا چهارصد بسته پوشاک شامل البسه و کفش بین نیازمندان توزیع شده و دو راس گوسفند توسط خیرین ذبح شده و گوشت گرم موجود بین خانواده های مستعد توزیع شد.

سلطانی از خدمت رسانی بسیجیان در قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) یاد کرد و تصریح کرد: طرح آبرسانی به روستاهای تکاپ شهداد با مشارکت بسیجیان در امور لوله گذاری و لوله کشی مرتفع شده و این خدمت در روستای هوتک از توابع شهر کرمان نیز با اهدای اقلام لوله کشی به دهیاری این روستا به انجام رسید و مشکلات تامین آب برای مردم برطرف شد.

وی گروه های جهادی بسیج را در برطرف کردن مشکلات مردمی بسیار موثر دانست و بیان کرد: گروه های جهادی تحت نظارت بسیج سازندگی در راستای ارائه خدمات به عموم مردم در حال فعالیت بوده و با همت بخش اجتماعی بسیج دربحث شناسایی معتادین و آسیب شناسی و ارائه مشاوره های رایگان بصورت فعال درحال خدمت رسانی به همشهری های کرمانی هستند.

انتهای پیام/ رسول

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

لاله‌زار سردترین ایستگاه سرد کشور

لاله‌زار سردترین ایستگاه سرد کشور

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته لاله‌زار با یک درجه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *