جشن پیوند فاطمی ازدواج آسان ۵۰ زوج در ارزوئیه برگزار شد

جشن پیوند فاطمی ازدواج آسان ۵۰ زوج در ارزوئیه برگزار شد

به مناسبت عید سعید مبعث مراسم پیوند فاطمی ازدواج آسان ۵۰ زوج شهرستان ارزوئیه با همت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و موکب حرم تا ظهور ارزوئیه در مجموعه فرهنگی سامان ارزوئیه برگزار شد.

جشن پیوند فاطمی ازدواج آسان ۵۰ زوج در ارزوئیه برگزار شد

به گزارش اقطاع خبر از ارزوئیه به مناسبت عید سعید مبعث مراسم ازدواج آسان ۵۰ زوج به همت ناحیه مقاومت سپاه و موکب حرم تا ظهور در مجموعه فرهنگی سامان ارزوئیه برگزار شد.

سرهنگ پاسدار محسن اسماعیل زاده فرمانده سپاه ناحیه ارزوئیه گفت: در شب عید سعید مبعث ۵۰ زوج جوان شهرستان ارزوئیه طی مراسمی که از تجدید عهد با شهدای گمنام برگزار شد در جشن ساده در سالن مجموعه فرهنگی تالار سامان به خانه بخت رفتند.

فرمانده سپاه ناحیه ارزوئیه افزود: در شرایط سخت اقتصادی یکی از اقدامات فرهنگی که می تواند باعث شادی خانواده ها و جوانان شود ترویج و فرهنگ سازی ازدواج آسان در سطح محلات و شهرستان است که در این راستا برگزاری مراسم ازدواج آسان برای ۵۰ زوج در ارزوئیه فراهم شد. 

انتهای پیام / جواد بختیاری زاده

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

سد زردشت؛ بلاتکلیفی 14 ساله در سایه کم‌آبی شدید – #توسعه_بافت در انتظار عملیات احیا

شهرستان بافت که زمانی به عنوان جواهری سبز در قلب کرمان می‌درخشید، اکنون با توقف پروژه سد زردشت و بحران عمیق کم‌آبی، در آستانه فراموشی چشم‌انتظار معجزه‌ای برای بازگشت به دوران شکوفایی است. با گذشت 14 سال، آیا زمان آن نرسیده که مسئولین به فریاد این طلای سبز پاسخ دهند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *